SGM Regia 2048pro & Wysiwig

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BigMac
    • May 2005
    • 2

SGM Regia 2048pro & Wysiwig

Ik kan mijn verlichting bedienen met wysiwig van op computer maar als ik ze bedien van op mijn regia dan zie ik niets veranderen in wysiwyg live.
    Wie kan mij verder helpen.
  • badboyscrew
    • Aug 2000
    • 304

Handleiding lezen van de tafel helpt.
    computeren tafel moeten de zelfde ip reeks hebben (bv. tafel ip 192.168.0.1 pc ip 192.168.1.2) dan op de regia bij het tools menu de verbinding aan zetten en de pc naam invoeren.
    groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• BigMac
      • May 2005
      • 2

Mijn verbinding via netwerk werkt want ik kan het licht bedienen van op computer.

Comment

• Lighting
        • Sep 2004
        • 209

citaat:Geplaatst door BigMac

Mijn verbinding via netwerk werkt want ik kan het licht bedienen van op computer.
        Zoals alex al zei je moet LEZEN!!!!!!!!!!!!!! wat er staat je hebt nu een eenrichtings netwerk dus ....(lees:wel van de computer naar de lichttafel of andersom maar dus niet beide)
        LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Verder kan je volledig op de support van Patrick rekenen....U weet wel, uit Udenhout...Belletje is in dit geval de juiste (en snelste) oplossing....

ps. Aal ist wel gewend dat mensen niet zo naar hem luisteren, no offence aal!
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...