chases lightdesk pro 136

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jorritje
    • Sep 2003
    • 143

chases lightdesk pro 136

Hey effe een vraagje in de handleiding staat dat je 96 chases kan maken met deze controller. Je kan wel 96 scenes maken. Heb ik daarvoor een cf card nodig om 96 chases te maken. wie helpt mij

Alvast bedankt
  • Whitefarmer
    • Oct 2003
    • 1244

Volgens mij heb je die CF card alleen nodig om een back-up te maken, het lightdesk zelf heeft "voldoende" intern geheugen. Let wel op als je een CF card koopt, dat je dan echt een 32 MB koopt. Andere capaciteit werkt NIET.

Succes
    John
    Groeten John
    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• jorritje
      • Sep 2003
      • 143

maar hoe kan ik dan 96 chases maken ik kan er maar 8 maken

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Kun je niet naar een volgende page?
        We're ready to party, are you?

Comment

• Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

Ja, je kunt met page naar de volgende van (ik dacht) 12 pages. Let wel op dat je noteert waar je welke chase hebt zitten, anders blijf je zoeken.

Voor zowel de "scankant" als de "par kant", kun je apart 12pages voor 8 chases instellen.

Lastig is wel dat bij SCENES ledjes branden bij de geprogrammeerde toetsen, bij chases is dit niet het geval, daar branden de ledjes van de geselecteerde chases!

Groet John

Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')

Comment

• jorritje
            • Sep 2003
            • 143

ja dat klopt ik kan in page omhoog maar dan gaan alleen de scenes mee en niet de chases dat blijven steeds dezelfde. heeft iemand deze sturing en weet het

Comment

• Whitefarmer
              • Oct 2003
              • 1244

hmmmm. het lijkt inderdaad (na even zelf geprobeerd te hebben) of de chases van PAGE 1 "meeverhuizen" naar een volgende page!!! Er zijn dus 96 scenes en slechts 8 chases te programeren, als ik morgen tijd heb zal ik eens wat meer gaan proberen.(ik heb een chase geprogt op "3" page 1, daarna wilde ik er 1 proggen op "3" page 2 en gaf hij aan dat die reeds bezet was(met exact dezelfde stappen))

Volgens de manual zijn er wel 12 pages van elk 8 scenes en chases beschikbaar.

Misschien is er een Beta versie van de software beschikbaar. Ik heb V1.61 (komt in het display staan als je hem aanzet)

Succes zover.

edit: MODJE deze hoort in het licht forum!!
              Groeten John

Comment

• jorritje
                • Sep 2003
                • 143

ik denk zelf dat er eerst een cf kaart in moet zitten dat ei het dan wel doet maar iemand moet dat hier toch wel weten

Comment

• Whitefarmer
                  • Oct 2003
                  • 1244

NEE.

de CF is alleen voor het loaden/saven van progs! En heeft niets met uitbreiding te maken van geheugenplaatsen.

Bel of mail eens naar Showtec, dan heb je in ieder geval meteen de JUISTE info.

Laat even weten hier wat er uit gekomen is.

Succes
                  John
                  Groeten John

Comment

• Roeltej
                    • May 2001
                    • 761

volgens mij iets met lampjes....
                    Vitality Show

Comment

• jorritje
                      • Sep 2003
                      • 143

ik heb effe naar highlite gemaild dus jullie horen er nog van

Comment

• NiTRO
                        • Sep 2002
                        • 677

en al antwoord

Comment

• jorritje
                          • Sep 2003
                          • 143

Ja heb een antwoord kunnen maar 8 chases in is een drukfout in de handleiding en catalogus

Comment

Working...