DJ Scan Controller Showtec

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Xuro
    • May 2005
    • 2

DJ Scan Controller Showtec

Hallo allemaal,

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de DJ Scan Controller van showtec? Hij is bedoeld om 2 scans aan te sturen en later misschien 4. Ook wil ik er m.b.v. dimmerpacks nog 8 kanalen gebruiken, voor waarschijnlijk parren.

Kunnen jullie me helpen, is dit een geschikte tafel?

Alvast bedankt,

Xuro
    Knalleee 8)
  • Xuro
    • May 2005
    • 2

ps, je kan hem hier vinden:

Knalleee 8)

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

leuke controller voor een klein aantal scans maar voor parren zouw ik toch naar iets anders gaan kijken
      exit night into LIGHT

Comment

• jorritje
        • Sep 2003
        • 143

Is een leuke Controller maar ik denk niet echt iets om fijn mee te werken. Het ligt er ook aan hoeveel kanalen je scans gebruiken. Want als je eerst op een knop moet drukken dat dan de schuiven een ander knaal worden werkt niet makkelijk. Ik heb zelf de light desk pro en stuur ik mijn mx4 makkelijk aan en mijn parren ook. Kijk daar maar naar. Is wel iets duurder maar je zult er meer plezier van hebben dan die nu in gedachten heb. Groetjes

Comment

• LJ Fransis-go
          • Jun 2005
          • 88

citaat:Geplaatst door jorritje

Is een leuke Controller maar ik denk niet echt iets om fijn mee te werken. Het ligt er ook aan hoeveel kanalen je scans gebruiken. Want als je eerst op een knop moet drukken dat dan de schuiven een ander knaal worden werkt niet makkelijk. Ik heb zelf de light desk pro en stuur ik mijn mx4 makkelijk aan en mijn parren ook. Kijk daar maar naar. Is wel iets duurder maar je zult er meer plezier van hebben dan die nu in gedachten heb. Groetjes
          Welk merk is jou tafel dan Showtec?

Ik ben ook op zoek naar tafel scan, moving heads en pars

Greetzzzz
          Het is een makkie met Mackie!

Comment

Working...