Aangezien ik graag wat over belichting bijleer volg ik al een tijdje de berichten in het forum. Heel leerrijk. Toch vraag ik me dikwijls af wat met een bepaalde term wordt bedoelt, hoe sommige spots er uit zien en waarvoor ze gebruikt kunnen worden, hoe ik in een donkere ruimte een vierkant heel strak kan uitlichten... Allé zowel op technisch als op praktisch vlak blijf ik met vele vragen zitten [?], wat waarschijnlijk ook normaal is want ik heb geen opleiding in de sector gehad noch contacten waarmee ik ervaringen kan delen.
Vandaar mijn vraag naar sites waar ik een verklarende woordenlijst kan vinden, naar sites waar ik tutorials kan lezen, ... Kent er iemand een goede boektitel die een complete belichtingsnerd als ik [:I] als basis kan gebruiken ? Tips, wegwijzers ... ?
Alvast heel erg bedankt.
berty
Vandaar mijn vraag naar sites waar ik een verklarende woordenlijst kan vinden, naar sites waar ik tutorials kan lezen, ... Kent er iemand een goede boektitel die een complete belichtingsnerd als ik [:I] als basis kan gebruiken ? Tips, wegwijzers ... ?
Alvast heel erg bedankt.
berty

Comment