ESP Vision Film Render

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • martijns
    • Feb 2005
    • 120

ESP Vision Film Render

Beste forumers,

Ik heb al een tijd lopen kijken naar de visualiser van ESP Vision. Ik kreeg vandaag van een singapoeresche vriend een clip welke volledig gerenderd is met ESP Vision.

Ik moet zeggen dat ik enorm onder de indruk was en dat dit mij over gehaald heeft om naast Wyg perform die ik al heb, binnekort ESP Vision aan te schaffen als visualiser.

Ik wilde jullie dit niet onthouden, en post hierbij de link waar de film vanaf te bekijken is (streaming) wat ik niet aanraad voor een file van 25MB, of gratis te downloaden is.

Hierbij de link:

Ik hoop dat meer mensen overtuigd raken van deze render. Laat je bevindingen even weten, ik ben benieuwd!!

Groetjes,

Martijn
  • Wysirik
    • Feb 2002
    • 97

citaat:Geplaatst door martijns

Beste forumers,

Ik heb al een tijd lopen kijken naar de visualiser van ESP Vision. Ik kreeg vandaag van een singapoeresche vriend een clip welke volledig gerenderd is met ESP Vision.

Ik moet zeggen dat ik enorm onder de indruk was en dat dit mij over gehaald heeft om naast Wyg perform die ik al heb, binnekort ESP Vision aan te schaffen als visualiser.

Ik wilde jullie dit niet onthouden, en post hierbij de link waar de film vanaf te bekijken is (streaming) wat ik niet aanraad voor een file van 25MB, of gratis te downloaden is.

Hierbij de link:

Ik hoop dat meer mensen overtuigd raken van deze render. Laat je bevindingen even weten, ik ben benieuwd!!

Groetjes,

Martijn

Martijn,

Dat filmpje is REALTIME! de output van de lichttafel wordt realtime gevisualiseerd door ESP Vision.

grt'n

Rik

Comment

• LichtNichtje
      • Nov 2004
      • 220

Wat voor een renderfarm hebben ze daar voor nodig?? of is dit gewoon een xeonprocessorke??

Comment

• Wysirik
        • Feb 2002
        • 97

citaat:Geplaatst door LichtNichtje

Wat voor een renderfarm hebben ze daar voor nodig?? of is dit gewoon een xeonprocessorke??
        Je hebt hier geen renderserver/farm voor nodig.

Alleen een computer met een vetter processor en een GOEDE videokaart.
        ATI Radeon X800, Nividia Quadro 3400, etc.

grt'n

Rik

Comment

• martijns
          • Feb 2005
          • 120

Oja dat is waar ook[:I][:I][:I] ESP is enkel de Visualiser zonder rendering. Bedankt voor je opmerking rik!

Gelijk een vraag, hebben jullie bij Tenfeet al ESP? En op welke configuratie draaien jullie dit dan?

Greetz,

Martijn

Comment

• Wysirik
            • Feb 2002
            • 97

citaat:Geplaatst door martijns

Oja dat is waar ook[:I][:I][:I] ESP is enkel de Visualiser zonder rendering. Bedankt voor je opmerking rik!

Gelijk een vraag, hebben jullie bij Tenfeet al ESP? En op welke configuratie draaien jullie dit dan?

Greetz,

Martijn
            We zijn in de afrondende gesrpekken met de mannen van ESP Studio.
            Hardware is al wel aangeschaft! 3DMAx aangeschaft. We zijn er klaar voor!

grt'n

Rik

Comment

• martijns
              • Feb 2005
              • 120

Oh ik ben enorm benieuwd wat jullie er allemaal mee kunnen maken!! Hadden jullie helemaal nog geen 3DMAX??? ik dacht dat jullie juist zoveel gebruik hiervan maakte...

En welke hardware hebben jullie ervoor klaar liggen?

Greetz,

Martijn

Comment

Working...