Opgedampte spiegels voor 80Mw Laser

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NiQuesal
    • Apr 2005
    • 2

Opgedampte spiegels voor 80Mw Laser

Hopelijk kan iemand me hier verder helpen!

Ik heb een 80Mw groene laser hangen en daar voor zoek ik spiegeltjes om hem op meerdere plekken door de zaal te kunnen sturen. Dit moeten wel op/ingedampte?! spiegels zijn, kortom zonder glaslaag wat voor breking zorgt.

Mogen dit ook scanspiegels zijn? Want voor zover ik weet hebben die ongeveer dezelfde eigenschappen alleen zouden deze niet zo goed tegen hitte kunnen. Maar 80Mw wordt niet heet.

Ik heb naar circa 8 bedrijven gebeld in regio Eindhoven en Tilburg maar geen enkel bedrijf wil/kan/misschien durft? me verder te helpen.

Kortom, ik moet van zulke spiegels hebben en ik zou graag iets weten over afmetingen, prijzen en HOE ik er aan kan komen..

Mijn dank is GROOT!!
  • Dikke Foaf
    • May 2003
    • 618

80MW zou wel eens heet kunnen worden...
    80mW daarentengen voel je niet...

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4516

twee optische serieleveranciers die misschien iets uit de gids voor je kunnen trekken:

Together, let's solve the most demanding fluidic and optical challenges for life science applications.

http://www.edmundoptics.com/WE/About...es.cfm#GERMANY

Anders kun je, als je er veel nodig hebt, misschien contact opnemen met Anteryon in eindhoven.
      lekker belangrijk!

Comment

• rieuwert
        • Jul 2002
        • 211

Laserforum heeft deze opgedampte spiegels gewoon in de verkoop.

Kijk op www.laserforum.nl

Lekker belangrijk.

Comment

• hans.rijnders
          • Apr 2005
          • 16

Hoi
          Je zou eens kunnen informeren bij een sterrenwacht.Ik heb een aantal jaren terug zelf een telescoop gebouwd en daarvoor ook een spiegel laten indampen vandaar.
          groetjes

Comment

Working...