daslight

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peacemountain
    • Apr 2005
    • 2

    daslight

    Ik ben nu een tijdje met daslight aan het prutsen, leuk programma voor visualisatie, echter zit er bij de download een bult aan libaries bij, maar een normale fresnel,pc of een setje aircrafts kan ik nergens vinden. Wie kan mij helpen aan deze libaries?

    PS. kan iemand mij vertellen hoe de ik de subgroepen moet aansturen.
    (vlgs programma zelfde dmx kanaal toekennen, maar dit lukt "nog"niet
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

    #2
    bij "ScanLibrary Editor" bij Number of channels: 1 nemen en bij type gaan kijken bij other en daar het meest passende kiezen, dan zelf je Beam angle instellen en bij het type van channel de dimmer nemen en deze aanpassen. aircrafts staan er helaas niet in, je kan wel 8 parren nemen maar dan zit je natuurlijk met 8 kanalen terwijl een ACL setje er maar 1 heeft
    exit night into LIGHT

    Comment

    • peacemountain
      • Apr 2005
      • 2

      #3
      Oke, bedankt
      Niet de makkelijkste manier, maar het werkt.

      Nu nog subgroepen aanzien te maken, en zien te bedienen.

      Enig idee hoe ??????

      Comment

      • lj-dydo
        • Jul 2005
        • 4

        #4
        nouw ik zit ook vaak met dashlight te prutsen en nu weet ik hoe je ze in ene groep kan zetten.

        net onder de knop options zit een paperclip klik daar op en zie je aan de linkerkant je scanners/ parren etc, en er boven de F kanalen.
        nouw bijv je hebt 6 parren klik bijv de eerste buitenste 2 aan op de F1 de binnenste op F2 etc
        wil je ze gebruiken moet je de F1 knop in houden op je toetsenbord en dan doet hij wat je hebt gedaan

        lukt het niet dan probeer ik het wel ff met een plaatje of filpje (*als dat lukt)
        danke voor die lichten

        Comment

        Working...