Martin/JEM Intelligent Fog vloeistof

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Controller
    • Apr 2002
    • 745

Martin/JEM Intelligent Fog vloeistof

Ik zag in de prijslijst van Fairlight de volgende nieuwe vloeistof staan Martin/JEM Intelligent Fog Fluid 5 liter deze is geschikt voor alle rookmachines van martin/jem

nu kom ik deze vloeistof niet tegen op de martin site, of gaat deze onder een andere naam bij martin want dan denk ik dat het de I-fog is,

iemand ervaring met deze vloeistof ?
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Dat is inderdaad de iFog. Werkt goed, laat heel weinig residu achter maar de geur vind ik ietsje te scherp/zurig. Het is moeilijk te omschrijven: de geur is wel heel fris en "open" dus in dat opzicht een verademing t.o.v. sigarettenrook en gewone rook maar er zit net een scherp kantje aan vind ik. Natuurlijk is geur altijd persoonlijk. Strawberry en framboos vond ik destijds ook niet echt lekker.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• VERVALLEN

De intelligent fog of met name de I-fog liquide is rookvloeistof die zeer weinig residu achterlaat. Het speciale van deze vloeistof is dat deze de elektronische componenten NIET aantast. Dus deze liquide is eigenlijk perfekt bruikbaar dat ge voor zeer veel geld intelligente verlichting gebruikt. En dan spreek ik over de dure merken zoals martin, klay-packy, varilite, ...

Ge weet dat deze lichten de fog binnenzuigen (ventilatoren) en dus daarmee dat Marin de I-fog heeft uitgevonden.
      Gewoon beter en minder aantastend voor de elktronica.

Geef mij toch maar de gewone professionele ZR-mix die we altijd aankopen in bussen van 9,5 liter. Deze rookvloeistof vind ik op en top gewoon!

Comment

• CaFo
        • Mar 2004
        • 34

De ZR-mix is iid iets beter, heeft een hogere densiteit en blijft langer hangen.
        Is iets duurder maar je hoeft er ook minder van te gebruiken.

[/quote]
        Geef mij toch maar de gewone professionele ZR-mix die we altijd aankopen in bussen van 9,5 liter. Deze rookvloeistof vind ik op en top gewoon!
        [/quote]

Comment

Working...