Bat 3 Digital

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djroyS
    • Aug 2004
    • 132

Bat 3 Digital

Hallo,

Ik heb zojuist een (golvens mij) nieuwe scanner van showtec gezien op hun site. De Bat 3 digital....
    Heeft iemand al ervaringen met deze scanner en zo ja is het wat om bijv. met z'n 2e of 4e op te hangen.

Hier een link voor de info over de scanner.

Met vriendelijke groet. RoyS
  • stekelvarke
    • Dec 2004
    • 1062

dit is meer een DMX effect dan een echte scan, deze heeft een barrel spiegel wat maakt dat dit dus een druk effect is, nu 4 ophangen kan zeker maar dan wel in een grote ruimte want anders wordt het effect wat te druk.
    exit night into LIGHT

Comment

• djroyS
      • Aug 2004
      • 132

oke dan, maar ik wil zo graag een beetje patroon in m'n showtje brengen...kan dit wel met 2... of kan ik beter 2 snans van martin kopen?

Comment

• djbirdie
        • Oct 2002
        • 509

er zit maar een ELC 24V/250W lampje in... het ligt er dus ook aan wat je nog meer hebt hangen. als je dit naast je 1kw parren hebt hangen is het effect ook zo weg...
        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• djroyS
          • Aug 2004
          • 132

aha...ik heb nu 8x par 56 en 2 martin raptors dus k neem aan dat alles dan uit moet... ik denk dat ik dan beter voor de Acrobat kan gaan.

Comment

• Dave
            • Jan 2001
            • 757

Dat wil best, je raptors bevatten dezelfde lampjes, en tussen een aantal par 56 zie je deze echt wel.
            De acrobat geeft nagenoeg hetzelfde effect als de bat 3, en heeft ook hetzelfde lampje, dus daar schiet je dan niet zoveel mee op.
            Ik vind de acrobat (vergelijkbaar dus) een ontzettend mooi effect. Kan zowel heel druk als heel rustig zijn. In het laatste geval is het een spiegelbol imitatie, zeker met meerdere tegelijk.
            U x I = Boem.

Comment

Working...