Senstation 2005 Sportpaleis België

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LichtNichtje
    • Nov 2004
    • 220

Senstation 2005 Sportpaleis België

Heeft er iemand ervaringen met dit evenement??

Misschien er geweest? Meegewerkt??
  • Stevie
    • Mar 2005
    • 27

Ben ook benieuwd! Foto's zijn ook meer dan welkom!
    Steven

Comment

• jo vaes
      • Jul 2002
      • 221

Foto's staan er op www.id-t.be. De constructie zag er volgens mij net hetzelfde uit als die in amsterdam van afgelopen zomer.

Greetz Jo
      Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

• R. den Ridder
        • Sep 2000
        • 1500

jeps, ben er geweest, dankzij een vrijgevige korpschef in antwerpen hebben we als ambtenaren van de Gemeente Breda backstage rond kunnen lopen; ervaringen daar ter plekke:
        -EHBO, directe noodhulp en verantwoordelijkheden van ordediensten is vele malen beter geregeld als in NL, jammer dat alleen
        diezelfde EHBO nergens echt duidelijk is aangegeven, net zo min als nooduitgangen.
        -discussie over geluidsmetingen wordt daar direct binnen gevoerd ipv metingen op gevels van woningen of andere objecten zoals in
        NL, aangezien ik met die laatste variant werk prefereer ik die ook, is veel makkelijker te handhaven en organisator heeft meer
        speelruimte.

verder op gebied van techniek, mooie plaatjes qua licht, maar misschien ben ik teveel verwend door de ZIllion, aangezien ik het vuurwerk wat magertjes vond. geluid klonk strak, beetje droogjes naar mijn smaak, maar da's persoonlijk.

Comment

• Q-lighting
          • Dec 2004
          • 68

maar wat ik me nou altijd heb afgevraagt hoe sturen ze al die headjes zo mooi aan?
          met welke tafel/pc+programma?

Q
          i do it my way:p

Comment

• steef
            • Feb 2002
            • 29

Was er bij met de opbouw. Het was inderdaad een ouder decor. het is eerder in de Arena gebruikt. het podium was een heel stuk kleiner en lager en er stond maar een groot videoscherm. was verder een leuke productie om aan mee te doen. (alleen erg slappe koffie)

stefan

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

citaat:Geplaatst door Q-lighting

maar wat ik me nou altijd heb afgevraagt hoe sturen ze al die headjes zo mooi aan?
              met welke tafel/pc+programma?

Q
              Dat zullen wel weer HOGs geweest zijn net als in de Arena. Hing een hoop Martin spul als ik me niet vergis. Beetje goedkoop dat de Belgen hetzelfde decor krijgen als de Nederlanders van vorig jaar, ben benieuwd wat ze er dit jaar van gaan maken in de ArenA. Moet nogal een feestje worden; 5 jarig jubileum, ze gaan de line-up niet eens bekend maken tot op de avond zelf!?

Comment

• LichtNichtje
                • Nov 2004
                • 220

Niemand een concreet materiaalijstje?

Comment

• kristof
                  • Jan 2004
                  • 36

ik was er ook bij tijdens de opbouw maar kan geen volledig lijstje geven want ik heb niet aan het tellen geweest.

wat mac 2000 profile en wat "weinig" mac 2000 wash
                  wat led buizen in de zuilen
                  citycolors in de grote zuilen rondom het dansgedeelte
                  1* Hog pc
                  1* Hog II met wing
                  1* Hog III (dacht ik toch mss dat het ook een II was)
                  1* lasersturing (pc + direct access board)

laserke of 10 waaronder ik 2 argon lasers heb geteld in de bovenste ring int sportpaleis, de rest stond rondom de dj

de opstelling van het podium was hetzelfde alleen wat kleiner en dus was daarop ook minder licht te vinden

De zaalconstructies waren identiek aan die van nederland alleen hingen er hier maar 4

licht kwam van etf belgium (procon)
                  geluid kwam van aed rent
                  trussen voor togen en dergelijke van pfl

Comment

• connect-it
                    • May 2005
                    • 1

48 mac 2000 profile
                    12 mac 2000 wash
                    12 8-lights
                    32 atomic 3000
                    +/- 200 led strips

centerstage 16 mac 2000 profile, 2 8 lights en een hoop losse parren

aansturing
                    2x hog 2 met wing
                    1x hog 3 met wing

Comment

• shaggy
                      • Jun 2005
                      • 3

kan er mij iemand zeggen welke wing er voor hog III zou gestaan hebben, ben er zelf foh geweest tijdens de opbouw heb er geen wings gezien voor hog 3

trouwens rock wing voor hog 3 staat nog steeds niet op punt

Comment

• axs
                        Moderator
                        • Jun 2002
                        • 2687

citaat:Geplaatst door shaggy

kan er mij iemand zeggen welke wing er voor hog III zou gestaan hebben, ben er zelf foh geweest tijdens de opbouw heb er geen wings gezien voor hog 3

trouwens rock wing voor hog 3 staat nog steeds niet op punt
                        ALS er een wing gestaan heeft kan het enkel de playbackwing (10 faders) gestaan hebben. ( http://www.highend.com/images/products/playbackwing.jpg )
                        Deze is gewoon via USB aan te sluiten op de hogIII.

Rockwing is zelfs nog niet op de markt.
                        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Fons
                          • Sep 2003
                          • 67

De expansion wing voor Wholehog III komt later dit jaar beschikbaar.

Wij noemen het overigens expansion wing, geen rock wing.
                          Anders zouden we ook een jazz, klassiek, funk, R&B, enzovoort -wing moeten maken

Fons

Comment

• shaggy
                            • Jun 2005
                            • 3

sorry fons hog II gewoonte

Comment

Working...