ESP Vision

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • martijns
    • Feb 2005
    • 120

ESP Vision

Hallo,

Ik heb vandaag eens de demo van ESP vision gedownload. Ik vond het er goed uitzien! Nou vroeg me alleen af wat jullie van ESP Vision vinden en wat jullie goede, en slechte ervaringen ermee zijn, zoals het is heel zwaar voor de pc of het ziet er het meest realistisch uit van alle software die te krijgen is.
    Ik overweeg om dit pakket misschien aan te schaffen.

Is het trouwens ook mogenlijk om DXF of DWG files te inporteren die ik bijvoorbeeld in WYG maak?

Alvast bedankt,

Martijn
  • Wysirik
    • Feb 2002
    • 97

citaat:Geplaatst door martijns

Hallo,

Ik heb vandaag eens de demo van ESP vision gedownload. Ik vond het er goed uitzien! Nou vroeg me alleen af wat jullie van ESP Vision vinden en wat jullie goede, en slechte ervaringen ermee zijn, zoals het is heel zwaar voor de pc of het ziet er het meest realistisch uit van alle software die te krijgen is.
    Ik overweeg om dit pakket misschien aan te schaffen.

Is het trouwens ook mogenlijk om DXF of DWG files te inporteren die ik bijvoorbeeld in WYG maak?

Alvast bedankt,

Martijn
    Martijn,

Esp Vision leest alleen bestanden op *.ESP formaat. Deze bestanden kun je aanmaken door in 3dMax (of later ook via Vectorworks) via de ESP Vision plugins je tekening te configureren. Max en (vooral) Vectorworks gaan erg goed met DXF/DWG bestanden om!

Het programma ESP Vision is niks meer dan een visualiser! Geen eigen teken omgeving, paperwork module, etc. Daarom is de prijs van Vision ook zo scherp!!

Voor de beste presaties wordt je aangeraden om videokaarten aan te schaffen die erg goed DirectX omgaan. Ati Radeon, Nvidia FX, etc.
    Vertex shader version 1.1 en Pixel shader version 1.3 of beter worden aangeraden door ESP-Studios.

Binnenkort gaan we Tenfeet ook een ESP-Vision licentie aanschaffen. Een pc en 3dMax hebben we al.

grt'n

Rik

Comment

• martijns
      • Feb 2005
      • 120

aaah gaaf rik!! erg benieuwd wat jullie bevindingen zijn. Ik heb ooit eens wat gezien van WYG renderfarm... maar dat is helaas niet te krijgen voor de, ik noem het maar consument. Het schijnt dat ESP een gelijkenis heeft aan WYG renderfarm kwa effect dan... natuurlijk niet zo mooi als WYG maar toch acceptabel.

Hou me op de hoogte van de bevindingen van jullie bij tenfeet als je wil!! lijkt me erg intressant!

Groetjes,

Martijn

Comment

Working...