BOTEX DMX balken

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • levelms
    • Nov 2004
    • 57

BOTEX DMX balken

Beste mensen ik heb een aantal botex dmx balken deze werken goed, op 1 na daarvan kan ik kanaal 2 en 3 alleen maar op een dmx kanaal zetten tussen de 249 en 499. Als ik deze nu in combinatie met de andere balken gebruik hebben deze het zelfde probleem, haal ik deze er weer tussen uit werkt de rest normaal maal blijft deze losse het probleem houden. Wat zou dit kunnen zijn
    Wij zijn analoog en gaan nu ook digitaal
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

Hoi,

om je verder helpen zijn we toch benieuwd naar de rest van je setup,
    Oftewel, wat heb jeheb verder op de DMX lijn hangen, heb je misschien apparaten die ook die kanalen gebruiken. Hoe oud zijn je T4tjes, heb je wel eens een reset van de Balk zelf geprobeerd, wat voor sturing gebruik je, wat voor soort sturingskabel gebruik je, gebruik je een eindstop ?

Dus brand los zou ik zeggen !
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• NiTRO
      • Sep 2002
      • 677

Gewoon even de processor eruit trekken en nieuwe erin zetten, als het goed is werkt ie dan weer naar behoren. Blijven oudere balken problemen geven, dan ook even de accu cel vervangen.

groet,
      ERC

Comment

• driesmees
        • Apr 2003
        • 1076

je kan misschien al eens beginnen met je software volledig te resetten?
        Hoe dat te doen staat in de handleiding dacht ik...
        [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Ws Soundexpresse
          • Jun 2001
          • 1007

ken het probleem, gewoon ff resetten, doet ie dat niet, zit er een ic-tje in het balkje (vlak bij de display) die er ff uitrekken, ff ondladen (tegen je tong aan houden o.i.d.) en dan werkt hij weer.....
          Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• levelms
            • Nov 2004
            • 57

Inderdaad in de handleiding stond de reset code, dit heb ik gedaan enhet werkt weer Thanks
            Wij zijn analoog en gaan nu ook digitaal

Comment

Working...