simpel programma voor lichtplan

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Whitefarmer
    • Oct 2003
    • 1244

ik las bovenstaande en heb vanmiddag ook sweetlight maar even gedownload, reetegaaf!!!
    Echter, ik krijg uit elke parcan dezelfde kleur licht, terwijl in de omschrijving staat dat ik ze moet noemen naar de kleur die ze dienen te hebben, kom met de manual niet verder.

meer mensen dit probleem gehad??

mn firestorm scans doen precies wat ik wil!

de 3D is echt mooi.
    alvast bedankt
    John
    Groeten John
    ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
    Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• ljmartijnw
      • Apr 2004
      • 133

Als ik me d'r weer op stort zal ik zeker aan je denken, als je die lybrary tenminste kan exporteren ofzo. Daar ben ik nog niet achter.
      Down Under.

Comment

• Whitefarmer
        • Oct 2003
        • 1244

intussen via sweetlight forum probleem met 1 kleurscan opgelost,

je moet voor elke kleur een nieuwe FIXTURE aanmaken met de juiste kleur.

Groeten John
        Groeten John
        ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
        Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Q-lighting
          • Dec 2004
          • 68

haai,

ik heb laatst freestyler gedownload. hebben jullie hier enige ervaringen mee?

linkje:http://www.freestylerdmx.be

i do it my way:p

Comment

• ljmartijnw
            • Apr 2004
            • 133

ik ga em even uitproberen.
            Down Under.

Comment

• ljmartijnw
              • Apr 2004
              • 133

bij mij loopt ie om de haverklap vast. Niet echt goed dus.
              Down Under.

Comment

• DeAl
                • Dec 2003
                • 114

Ik werk al ruim anderhalf jaar met FreeStyler en vind het een degelijk freeware programma. Het wordt voortdurend verder verfijnd en er zijn dus reeds heel wat versies voorafgegaan. Ik test regelmatig een nieuwe versie op bugs en krijg meestal snel reactie van de ontwikkelaar op mijn bevindingen.
                Ik heb enkel met oudere FS versies meegemaakt dat het programma eens vastliep, maar dat is dus al een hele tijd terug.
                Ik gebruik FS met de Lpt/DMX interface van Elektuur. Afgezien van de verouderde Lpt poort, werkt het nog altijd prima!
                The best way to accelerate a computer running Windows is at 9.81 m/s²

Comment

• Q-lighting
                  • Dec 2004
                  • 68

Nu heb ik ook de Dmx Dongle van the willows bestelt(dmx4all)

maar ik zoek een beeje goed programma, want op de site van the willows staan wel programma's maar ik vind ze of te simpel of (freestyler) ik snap er niet zo veel van[:I].

kan dmx4all op daslight? want dat programma snap ik van binnen en van buiten[].

Q

Comment

• LuxProDeo
                    • Feb 2003
                    • 245

citaat:Geplaatst door Q-lighting
                    kan dmx4all op daslight? want dat programma snap ik van binnen en van buiten[].
                    Daar gaan we weer... (UTFS)

Kenmerk van zo'n beetje elk commerciëel verkrijgbaar pakket voor DMX output via de pc is dat het een vaste hard-software combi betreft die niet uitwisselbaar is met andere platforms.

Het geld voor ontwikkelen van zowel de hard- als de software wordt door de fabrikanten binnengehaald via de verkoop van deze custom hardware. Martin kan bijvoorbeeld Lightjockey gratis online blijven zetten en hoeft niet zo zeer te vrezen voor piraterij zo lang je er niet onderuit komt om hun hardware te gebruiken om ook echt wat met de software te kunnen doen.

Er zijn wat uitzonderingen, maar Daslight via een My First Sony dongle kun je hoogstwaarschijnlijk schudden, net als HogPC, GrandMAonPC, Lightjockey, e:cue, Rosco Horizon, etc. etc.

LuxProDeo

Comment

• Q-lighting
                      • Dec 2004
                      • 68

hai,

bedank voor je informatie, jammer at dashlight niet gaat lukken, dan maar freestyler eens goed bekijken.

groeten, Q

ps. als er iemand nog een ander programma wat dmx4all bestuurt heeft of weet te vinden, is het altijd welkom

Comment

• Orc
                        • Nov 2011
                        • 1

Het schijnt dat je ook een lichttekening kan maken en uitprinten met GrandMA on PC en/of GrandMA 3D

Iemand hier bekend mee?

(excuses dat ik zo er in kom vallen)
                        Last edited by Orc; 16-11-11, 22:24. Reason: Excuses maken
                        hoezo..... licht-nicht?

Comment

• showband
                          • May 2001
                          • 4524

maar laten we eerlijk zijn. Een instap DASlight dongel kost toch eigenlijk geen reet?
                          Waarom zou je die niet aanschaffen als je het programma goed vind?
                          lekker belangrijk!

Comment

• chippie
                            • Jul 2006
                            • 528

Kijk even naar de data van het bericht...van 2005......
                            IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

Working...