Libary

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • martijns
    • Feb 2005
    • 120

Libary

Hallo,

Is er iemand die een libary file heeft van de Showtec Cyclone voor een Avolites Pearl 2004? Of waar ik deze kan vinden. Deze staat namelijk niet in de AVO database op het internet.

Alvast bedankt,

Martijn
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Zoals je olp de avolites site hebt gemerkt kan je de Hooggeachte Heeren van Avolites ook even een mailtje zenden met de dmx sheet van dit spotje.
    Shaheed zal een rolberoerte krijgen van een showtec ding op een avo tafel, maar ik weet zeker dat je binnen redelijke termijn een file in de mail ontvangt en dat deze wordt toegevoegd aan de reeds aanwezige files op de avolites site!

suc6!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• kokkie
      • Nov 2003
      • 1166

of zelf maken.

Het is niet zo moeilijk, zeker niet als je een library file neemt van een spot die er erg op lijkt, dan is het een kwestie van openen in word-pad en een paar nummertjes veranderen, paar regels deleten en een paar namen aanpassen. Het kan echt heel simpel, zeker als je geen preset focus aanmaakt.
      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• ikke dennis
        • Mar 2005
        • 4

hoi,
        jah zelf maken is een oplossing jah en dan via word-pad (zoals kokkie hierboven al zegt!) en dan moet het wel lukken!!!
        veel sec6!

Comment

• martijns
          • Feb 2005
          • 120

Heej gasten!

Bedankt voor jullie reactie!! erg blij mee dat ik niet hoef te wachten op AVO.. want de productie is zeer binnekort al en ik weet niet of ik ze namelijk voor deze tijd binnen heb.

Enkel nog een vraag.
          Omdat ik de cyclones gebruik op de lokatie waar ik de productie heb en dus niet inhuur, heb ik ook geen handleiding waar dergelijke info in staat.

Heeft iemand voor mij de DMX sheet van de Showtec Cyclones?
          Of is iemand bekend met de cyclones die mij de parameters kan geven?

Alvast bedankt!

Martijn

Comment

Working...