je favoriete lighting console

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LichtNichtje
    • Nov 2004
    • 220

Voor fuif vind ik geen betere tafel dan een Case: Als je programmeert met je verstand = lekker snel voor als je niet weet wat er gaat komen...

Voor theater: Een avo tafel

Voor evenementen waar alles op voorhand vastligt: nix beters als hog/maxxyz

Comment

• xkosolosky
      • Jun 2002
      • 16

Voor kleine zaken: Martin Lightjockey
      Conventioneel: Chamsys Magic Q
      Grotere zaken: Peral en Hog 2

Comment

• Lightjockey_richie
        • Sep 2004
        • 119

SGM studio24 in samenwerking met Martin Lightjockey
        Pearl 2k, 2k4
        We Love Crown With GAE

Comment

• Scan head
          • Feb 2004
          • 143

kleine Shows: Light Jockey

Theater: ETC Express 72/144 ( zeer fijn )

Grote shows: Pearl 2004 of Hog 2

Comment

• badboyscrew
            • Aug 2000
            • 304

Zal wel weer mensen schoppen maar ziezo vaak de hog voorbij komen,
            terwijl meer als de helft hier de hog volgens mij nognooit in het wild gezien heeft.
            groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• LJ Bert
              • Apr 2003
              • 270

maarja als je veel over iets hoort praten dan praat je gewoon mee he niet toch ?? []
              alhoewel ik denk dat de meeste toch wel eens met een hog (1000) hebben mogen spelen.
              hehe wat een gedoe

Comment

• cornedure
                • Jul 2002
                • 230

Om maar eens onconventioneel te zijn: Avolites Azure. Ideaal voor fuiven en shows.

Nooit met Hog gewerkt. Ik kan mezelf niet permitteren om een belangrijke show daarop te programmeren vermits ik het paneel niet eens half ken.

Comment

• driesmees
                  • Apr 2003
                  • 1076

citaat:Geplaatst door cornedure

Om maar eens onconventioneel te zijn: Avolites Azure. Ideaal voor fuiven en shows.
                  vind ik ook
                  [CENTER] [/CENTER]

Comment

• LJ Nico Schepers
                    • Sep 2002
                    • 28

Voor mij de martin Case voor fuiven en zelfs voor optredens maar dan wel met extra playback wing

Comment

• jo vaes
                      • Jul 2002
                      • 221

fuiven ---> case
                      shows, optreden, enz... kortom alles wat op voorhand vastligt --> Hog
                      Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

• Lighting
                        • Sep 2004
                        • 209

citaat:Geplaatst door Lightjockey_richie

Pearl 2k, 2k4
                        Als je met deze combi werkt word het serieus tijd om eens naar een regia te gaan kijken

Lighting
                        LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• Lightjockey_richie
                          • Sep 2004
                          • 119

citaat:Geplaatst door Lighting

citaat:Geplaatst door Lightjockey_richie

Pearl 2k, 2k4
                          Als je met deze combi werkt word het serieus tijd om eens naar een regia te gaan kijken

Lighting
                          heb ik al mee gewerkt. Werkt ook fijn maar de directeur vond het nodig die tafel te verkopen. Dus maar weer terug naar Martin LJ. Werkt ook lekker hoor..

GRoetjes LJ ritch
                          We Love Crown With GAE

Comment

• djdeluxe
                            • Aug 2003
                            • 22

Ik heb nog niet met veel lichtafels gewerkt maar ga wel even mijn mening geven over de tafels die ik ken.

Compulite Micron 3A-4D/Spark vind ik fijn werken, makkelijk te programmeren, en je kan onderling je geprogrammeerde show nog eens uitwisselen. Uitermate geschikt voor theaterdoeleinde. Heb er wel eens bewegend licht mee gedaan maar heb het idee dat daar betere tafels voor zijn.

Showtec Showmaster 1224/2448, is een goedkope tafel waarmee je leuk discofeestje kan draaien waarbij je geen bewegend licht hebt. Programmeren is een fluitje van een cent en binnen 1 uur te leren.

Strand 300, dit is de tafel waar ik momenteel mee werk, voor theatertechnische doeleinde. Fijne tafel, veel mogelijkheden en zeer overzichtelijk. Het configgen van bewegend licht in de tafel vergt wat werk maar is goed te doen. Als Live tafel zeer ongeschikt.

Zero 88 Sirius 24, als je 24 lampen hebt die je via een dimmerpack wilt aanzetten, en je wil ze per stuk kunnen dimmen.
                            waar een wil is ben ik weg

Comment

• Peter Vanhove
                              • Jun 2002
                              • 347

Ik heb zowel een Pearl 2000 en een Sapphire 2000 en nog wat oude Zero88 spullen.
                              Mocht ik nu een niewe tafel moeten kopen dan werd het zeker een Chamsys MagicQ. Heeft heel veel weg van een hog en kost ongeveer zoveel als een Pearl. Ik zag dat er iemand de Chamsys prefereerde voor Conventioneel licht, maar volgens mij is het net met inteligent licht dat deze tafel het beter doet dan mijn avo's.
                              De software van de MagicQ is nog in volle ontwikkeling, met ongeveer elke maand wel een update. Er zitten nog bugs in, maar die worden tenminste op korte termijn aangepakt, niet zoals op mijn Sapphire die al 4 jaar wacht op een update.
                              Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
                              Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• kokkie
                                • Nov 2003
                                • 1166

Geef mij maar een Pearltje boven welke hog dan ook.
                                Ik weet het, klinkt stom, maar ik ben niet gewoon met een Hog1000 of HogII te werken, waardoor ik alles op mijn oude vertrouwde Pearltje sneller doe. Maar geef me een maand een Hog mee en alles kan (is) anders zijn.
                                Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

Working...