je favoriete lighting console

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VANEENBERGEN
    • Sep 2003
    • 187

ik ken persoonlijk niet veel lightNing consoles , maar lighting consoles ken ik wel een aantal.

Pearl vind ik niks.

Hog2 en Hog1000 heel goed

grandMA (ultra light heb ik persoonlijk) de top. deze tafel heeft alles wat je op de Hog2 mist.

Joost van Eenbergen
    ELC lighting

Comment

• Ws Soundexpresse
      • Jun 2001
      • 1007

Mijn Favoriet is toch wel mn eigen Jands Event, kan zowel intelli als domme lampjes aan.....
      Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• AJB
        • Jul 2003
        • 2289

citaat:Geplaatst door Lazy

citaat:Geplaatst door PowerSound

Ik zie de Regia meer en meer voorkomen ! Leuk, even onze keuze weer herzien
        Jammer dat hij nu nog zo instabiel is!! Maar ik denk dat dat een kwestie van tijd zal zijn...

Ten minste dat hoop ik!!
        De Regia is absoluut niet instabiel ! Momenteel wordt er erg hard gewerkt aan de ontwikkeling van het apparaat, om zo goed mogelijk te functies van het absolute topsegment te integreren...Vergeet niet dat de tafel half zo goedkoop is als bijv. een hog2/grandMA, en straks net zoveel kan ! Uiteraard kost dat nog even tijd, maar vorm niet te snel een mening over een product dat nog volop in ontwikkeling is...
        If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
        ------------------------------------------------
        Arvid Buit
        Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• LJ Bert
          • Apr 2003
          • 270

ADB LSC maxim tof voor kleine showtjes intelli met conventioneel
          jands event 416 ook best tof daarvoor.
          jands esp2 conventioneel (lekker snel programmeren en heerlijk snelle flashbuttons)
          martin case (fuiven met intelli door de goede effectgenerator)
          Hog series (1000, II, III) live optredens en festivals intelli

maarja wie ben ik
          hehe wat een gedoe

Comment

• badboyscrew
            • Aug 2000
            • 304

Ik draai nu 8 of 9 maanden met de regia en heb nog nooiteen chrash of iets wat er op moet lijken meegemaakt.
            Dus erg instabiel kan ie dan niet zijn.
            Heb 1 keertje meegemaakt dat de toetsen niet meer reageerden, maar toen had axs er mee zitten spelen en die weet alles te slopen [}]
            groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

citaat:Geplaatst door badboyscrew
              Heb 1 keertje meegemaakt dat de toetsen niet meer reageerden, maar toen had axs er mee zitten spelen en die weet alles te slopen [}]
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Lighting
                • Sep 2004
                • 209

Ik werk al meer dan een jaar full time met de regia live (beta tester vanaf V 2.01B)de tafel is in ontwikkeling en zeker nog niet uitontwikkeld als iets niet waar is is het dat de tafel instabiel is. Ik heb de tafel een keer laten crashen door 2048 dimkanalen op de shape generator te activeren met een 100 tal verschillende shapes, timing en delay's, onder een cue gestored die terug geroepen en toen een output delay van minder dan een sec. gehad(geloof best dat dit onder extreme belasting valt en was dus erg onder de indruk)deze tafel heeft zeker de potentie om een tafel te worden in het topsegment terwijl er een prijskaartje van het middensegment aan hangt

het is natuurlijk wel een voorwaarde dat je geen "LUIE" ongeschoolde operator achter een dergelijke tafel zet (iets wat voor alle goede tafels geldt)

badboycrew:heeeeee die lex hoe issut nou we moeten binnenkort even bellen

m vr gr

Lighting

Nils Berens
                LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• MJ
                  • Mar 2004
                  • 140

@poelmans
                  citaat:als er over verlichting gesproken wordt op een profesioneel licht-geluid forum dan mogen we toch veronderstellen dat we niets te zoeken hebben op hubo.nl en of brico.be
                  verlichten is iets totaal anders dan belichten. laten we het wel professioneel houden.

anders kunnen we wel een topic beginnen over de portable radiocdspeler die ik laatst kocht voor m'n vriendin. het lijkt wel een draagbaar PA systeem foh en monitors in een apparaat voor maar 29.95. het klinkt net als of het bandje in de huiskamer staat

...hoewel misschien toch wel grappig topic.. heren geluidstechinici....

Comment

• Wysirik
                    • Feb 2002
                    • 97

Favoriete Consoles?

Hog 3 en grandMA serie!

Omdat heel theater-minnend Nederland alle mogelijke Hog 2's die dit landje rijk is mee heeft , sta ik meer achter een Hog3 en grandMA dan die ouwe vertrouwde blauwe bak!

grt'n

Rik

Comment

• AJB
                      • Jul 2003
                      • 2289

Het hangt echt af van de toepassing...
                      Voor theater ben ik helemaal dol op de GrandMA, voor een festival misstaat een goeie oude vertrouwde Avo toch echt niet... Ook de Maxxyz heeft zo zijn dingetjes die toch wel erg fijn zijn...

Net als met geluid; men maakt weinig slechts meer tegenwoordig. De computermarkt onderscheid zich door vernieuwende functies,logische command line, goede software support. Wat dat betreft scoren MA en FPS Natuurlijk uitstekend... Hog3 is te gek, maar op sommige punten blijf ik dan toch bij de MA approach...

Zoals cruijff graag mag zeggen; Elluk voordeel heb zen nadeel...

PS Rik; zijn jullie die teller van de site aan het verneuken ??? Laatst nog 11 dagen, nu ineens 20...
                      [)]
                      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                      ------------------------------------------------
                      Arvid Buit
                      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• badboyscrew
                        • Aug 2000
                        • 304

He Nils alles goed in de time (f)out ?

Kom gewoon eens in veen op de koffie je weet het toch nog wel te vinden?
                        groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• kristof
                          • Jan 2004
                          • 36

fuif: case
                          pa: pearl 2004

Comment

• Wysirik
                            • Feb 2002
                            • 97

citaat:Geplaatst door AJB

PS Rik; zijn jullie die teller van de site aan het verneuken ??? Laatst nog 11 dagen, nu ineens 20...
                            [)]
                            We zijn op 14 februari (jaja) online in ons nieuwe kantoor, daarom hebben we de teller bijgesteld.

Studio wordt vet!!!

grt'n

Rik

Comment

• gaffer
                              • Nov 2004
                              • 118

Mijn favo tafel is de compulite spark.
                              Maarja,wat verwacht je anders van een theatertechnicus.
                              Sinds kort hebben we een nieuwe lichttafel en ben benieuwd of iemand hier al van gehoord of ervaringen mee heeft.

Namelijk de Hydra scan.
                              Is een spaanse tafel en er liggen er nog maar een paar in nederland maar voor ons is ie erg fijn.

Iemand anders er iets over te zeggen?

Groeten Gaffer.

Comment

• Iko
                                • Feb 2002
                                • 766

DJ Mingle.

Comment

Working...