Licht -/geluids tijdschrift ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frankpol
    • Nov 2003
    • 38

Licht -/geluids tijdschrift ?

Weet iemand of er toevallig tijdschriften op de markt zijn, met daarin het nieuwste wat betreft licht en geluid?

Dus geen reclame boekjes van bedrijven, maar echte informatie..
  • Joopknoop
    • Dec 2004
    • 78

Er is een theater vakblad, zichtlijnen. www.zichtlijnen.nl. Maar daar wordt vooral de apparatuur behandeld die word gebruikt in theaters (logisch). Voor de rest zou ik het niet weten.

Groeten Joopknoop

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Ik heb AV&Stage Magazine (http://www.avstage.nl/). Echt van alles over beeld, geluid en licht. Van microfoon tot line array, van par tot DMX-controller en van camera tot dubliceren staan er in.

Comment

• Pieter Huijgen
        • Sep 2003
        • 766

Pro Audio + Visie: www.proaudiovisie.nl
        Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Dropsen
          • Jan 2004
          • 375

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. En dan over de kant van het licht.
          Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• frankpol
            • Nov 2003
            • 38

Bedankt voor de reacties.. Heb de Avstage op proef aangevraagd (is gratis en ik blijf een echte NL'er)

Dropsen, ik zet het toch niet voor niets op het "licht-forum".. Een beetje audio is natuurlijk nooit verkeerd, maar hoofdzakelijk licht!

Comment

• DJ.T
              • Nov 2002
              • 1502

Op de DJ-Expo kon je een geinig blaadje mee graaien.
              Het blad is zowel in het Frans als het Nederlands, je krijgt dus 2x dezelfde tekst in een ander taaltje, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken.
              Op Muziekmagazines.nl bestel je Slagwerkkrant, Gitarist, Interface, de Bassist en de Drum3Daagse. Plus de beste muziekboeken, muziekmethodes en tickets voor onze events.
              We're ready to party, are you?

Comment

• Pieter Huijgen
                • Sep 2003
                • 766

Meetmusic is dus een duidelijk voorbeeld van een reclamefolder......
                Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Orbis
                  • Feb 2004
                  • 217

inderdaad, je moet maar eens opletten: de produkten die getest worden en goed bevonden (altijd) hebben steevast een pagina verder ofzo een paginagrote advertentie... iets zegt me da er iets niet klopt dan
                  sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• DJ.T
                    • Nov 2002
                    • 1502

Ach, het blijft een geinig blaadje om even door te kijken.
                    Ook ik ben op zoek geweest naar een blad waar elke maand de ontwikkelingen op het gebied van Licht en Geluid te volgen zijn.
                    Helaas is er dan niet echt veel te vinden, je komt dan al snel op een paar bekende blaadjes en verder is het veel rommel.
                    We're ready to party, are you?

Comment

• Wysirik
                      • Feb 2002
                      • 97

citaat:Geplaatst door frankpol

Weet iemand of er toevallig tijdschriften op de markt zijn, met daarin het nieuwste wat betreft licht en geluid?
                      Lighting and Sound International

Op deze site kun je een abonnement aanvragen voor L&S International. Die verslaan veel grote buitenlandse tours. Licht zowel als geluid.

Total Production

Dit is ook een maandelijks blad met verslagen van de laatste, nieuwste , etc tours en vaste installaties.

Vaak gebeuren die laatste en nieuwste dingen in de tours van de groten der aarde.

grt'n

Rik

Comment

• VANEENBERGEN
                        • Sep 2003
                        • 187

Lighting Dimentions en Pro Light and Sound, dit zijn wel americaanse bladen. en natuurlijk zoals rik al aangaf LSI
                        Joost van Eenbergen
                        ELC lighting

Comment

• keenoncoolstuff
                          • May 2003
                          • 695

Duits blad: Produktion Partner. Ik meen 12 uitgaven per jaar, om de maand hebben ze het zwaartepunt liggen op licht of geluid. Ook interviews met de mensen "achter" grotere producties. Best interessant.
                          All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                          If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• dj_lucv
                            • Aug 2001
                            • 616

nightlife heb ik weleens zien liggen...

Comment

• tycho
                              • Dec 2004
                              • 4

Ga eens naar het Theater Instituut Amsterdam. Daar kan je zo ongeveer alle boeken en tijdschriften vinden die maar iets te maken hebben met licht en geluid

Comment

Working...