aztek scanners

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tycho
    • Dec 2004
    • 4

aztek scanners

ik ben aan het kijken naar interessante scanners voor mijn drive in.
    De mx 1 van Martin lijkt me een degelijk effect, maar vind hem erg duur. Nu kan ik een replica van de mx 1 kopen. Het merk is aztek en komt uit China. Voordelen tov mx 1. Sterkere behuizing binnen en buiten, appart kleurenwiel en gobowiel.
    Zijn er mensen die hierover meer te vertellen hebben?
    Groeten
    Tycho
  • Lemmen
    • Mar 2004
    • 45

voor de lezers: hier is meer info over de scanner te vinden http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=13550

Lemmen
    DMZ Events

Comment

• VERVALLEN

Mij lijkt het een zeer onbekend merk. Toch hier in België nog nooit aangetroffen.
      Ziet er een degelijk toestelleke uit. Enkel die ELC lampen [xx(]...

Als je echt effect wil met scans, spaar dan door voor een HTI of MSD versie.
      Ge gaat die ELC lampen snel beu zijn. Ze kosten veel en zijn rap stuk. Een MSD of HTI lamp doet voor normale drive in JAREN!
      Een ELC een avondje of 3 à 5

Comment

• Bastisito
        • Sep 2004
        • 185

Als je echt Aztec wil, ga dan voor deze scan:

Dit is een kopie van de Martin roboscan én met MSD pitje!
        Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• Mark-LED
          • May 2004
          • 822

citaat:Geplaatst door LJ-Martin

Oneens!

Je kan kiezen, 50h elc of 500h elc. Ik heb voor mijn HQ space250's die 500h lampen erin zitten, ze kosten €17,- de stuk, maar dat is in verhouding goedkoper dan die 50h elc's.

Over de scan, dit is ook weer zo'n rip-off van de martin mx-4. HQ Power, en nog wat merken zijn aztek al voorgegaan. Ff goed kijken in webshops

Comment

• Dropsen
            • Jan 2004
            • 375

citaat:Geplaatst door Dj Mark

Oneens!

Je kan kiezen, 50h elc of 500h elc. Ik heb voor mijn HQ space250's die 500h lampen erin zitten, ze kosten €17,- de stuk, maar dat is in verhouding goedkoper dan die 50h elc's.

Over de scan, dit is ook weer zo'n rip-off van de martin mx-4. HQ Power, en nog wat merken zijn aztek al voorgegaan. Ff goed kijken in webshops
            Inderdaad niet veel verschil met al die merken die hierboven genoemd zijn... maar, zoals al veel vaker is gezegd: als je echt niet veel wilt uitgeven koop dan de winner... en voor veeel beter (en vooral feller!) gewoon even doorspraen en een leuke msd scan uitzoeken.
            Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• od
              • Feb 2004
              • 138

aztec wordt in Belgie verdeeld door Top-M

zou een tweede JB-system worden volgens de vertegenwoordigers

Comment

• laserguy
                • Jun 2003
                • 2755

... en toevallig heeft de DJ Robo (zo noemen ze deze Atech ook wel eens) dezelfde DMX kanalen bezetting én indeling als de SPACE250 van HQ Power. Ook de plaatsing intern van printen en koeling is gelijk...
                Eén gouden raad: LAAT ZE NOOIT OPSTUREN! Van mijn levering van 4 stuks waren er gelijk 3 beschadigd (intern en aan de spiegelkop). De ganse scan zit in een doos waar je minstens 4cm piepschuim bescherming hebt aan alle kanten... behalve aan het kopstuk waar tevens de gevoelige kop zit die het moet doen met een piepschuimpje van nauwelijks 1cm dik. Die Taiwanezen kunnen toch soms ZOOOOOOO DOM zijn!!
                Voor de rest: leuke scan met voor die prijs 3 stappenmotoren (gobo, kleur en een extra voor de shutter(!)). Het moet niet veel gekker worden!!

Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• vegapower
                  • Nov 2004
                  • 355

ik heb zelf the winner van jb systems.. de originele lampjes waren snel weg... kheb er ook 500h in gestoken en deze gaan al een tydje mee. 1 nadeel. 1 of andere gek heeft binnen in de scan op de printplaat een extra zekering gezet. kheb al 2 keer voorgehad dat deze sprongen..en ja...dan kunde uw rommel openvyzen... voor de rest vind ik die scans voor die pryzen zeker hun geld waart... niet iedereen kan 400€ en meer uitgeven aan scans.by my worden ze niet wekelijks gebruikt dus hoef ik de dure ook niet

Comment

• Mark-LED
                    • May 2004
                    • 822

citaat:Geplaatst door laserguy

Eén gouden raad: LAAT ZE NOOIT OPSTUREN!
                    Ik heb nergens last mee gehad, met beide verzendingen niet.

Comment

• laserguy
                      • Jun 2003
                      • 2755

Ja Mark,

jij woont in Nederland en misschien is de transporteur bij jullie iets voorzichtiger. In Belgie worden die dingen verstuurd met ABX en als je zelf de dozen hebt gezien zul je inderdaad ook gezien hebben dat het kopstuk langs de voorkant veel te onbeschermd is.

Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Mark-LED
                        • May 2004
                        • 822

citaat:Geplaatst door laserguy

Ja Mark,

jij woont in Nederland en misschien is de transporteur bij jullie iets voorzichtiger. In Belgie worden die dingen verstuurd met ABX en als je zelf de dozen hebt gezien zul je inderdaad ook gezien hebben dat het kopstuk langs de voorkant veel te onbeschermd is.

Dat jij/jullie in Belgie wonen kon ik niet ruiken

Dat het kopstuk te onbeschermd is in de doos is 1 ding wat zeker is, maar naar mijn weten is ie nog steeds goed verpakt, want het onderste gedeelte zit namelijk wél helemaal ingeklemd, zodat er met de kop niks meer kan gebeuren eigenlijk.

Comment

• Top M
                          • Dec 2004
                          • 1

De Aztek DJ robo scan is sinds kort vernieuwd.

De kop is platter en steviger geworden om de kans op breuk zoveel mogelijk te vermijden.
                          Ook de verpakking is verbeterd en de kop zit nu dus beter ingesloten om de kans op breuk te vermijden.

De nieuwe versie van de scanners is nu al beschikbaar.

David

Top M

Comment

• joske vermeulen
                            • Jan 2005
                            • 3

Als je echt effect wil met scans, spaar dan door voor een HTI of MSD versie.
                            Ge gaat die ELC lampen snel beu zijn. Ze kosten veel en zijn rap stuk. Een MSD of HTI lamp doet voor normale drive in JAREN!
                            wat is dan juist het verschil tussen een ELC en een HTI of MSD lamp?
                            welke is het voordeeligste voor in scans te steken (prijs en kwaliteit)

Comment

• Bastisito
                              • Sep 2004
                              • 185

Ten eerste de prijs...een leuk 250 watt MSD pitje kost je ongeveer 8 keer zoveel als een 250 ELC pitje. Maar daar staat tegenover dat een MSD veel witter licht geeft, wat 'feller' overkomt. Ook schijnen ze langer mee te gaan.
                              Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

Working...