Futurelight PHW-700 PRO Head Wash

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lightjockey_richie
    • Sep 2004
    • 119

Futurelight PHW-700 PRO Head Wash

Hallo, mijn baas wil graag de PHW-700 PRO Head Wash aanschaffen. Ervaring met deze heads? wie werkt er mee en heeft er informatie over? werken ze goed/slecht?

Ik hoor het wel..hoop ik

Groetjes Richard (F.a PGT geesbrug)
    We Love Crown With GAE
  • Lazy
    • Sep 2003
    • 294

Ik heb geen ervaring met de wash maar wel met de PHS-700...

Ik kreeg er 4 nieuw uit de doos mee op een klus. Eentje deed het om precies te zijn 2 minuten toen hij dood ging. Jammer maar helaas dat kan gebeuren. Alleen werd het wel vervelender toen na ongeveer 20 minuten de derde er mee nokte!!

Ze maken gigantisch veel herrie!! En ik vond de lichtopbrengst nou ook niet echt denderend...

Dus ik weet niet waar je ze voor gaat gebruiken??

Comment

• Lazy
      • Sep 2003
      • 294

citaat:Geplaatst door Lazy

citaat:Geplaatst door Lightjockey_richie

Hallo, mijn baas wil graag de PHW-700 PRO Head Wash aanschaffen. Ervaring met deze heads? wie werkt er mee en heeft er informatie over? werken ze goed/slecht?

Ik hoor het wel..hoop ik

Groetjes Richard (F.a PGT geesbrug)
      Alleen werd het wel vervelender toen na ongeveer 20 minuten de derde er mee nokte!!
      Sorry ik bedoel de tweede....

Bij een van de overgebleven 2 headjes had ik een probleem met het gobowiel en de focus.

Dus om een lang verhaal kort te maken was mijn eerste indruk van de spotjes erg slecht!! Maar ik geloof dat ze ook in prijs niet al te duur zijn.

Comment

• Peter Vanhove
        • Jun 2002
        • 347

Vroeger werden alle Futurelight toestellen bij Robe gemaakt, tegenwoordig in China.
        Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
        Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• Joopknoop
          • Dec 2004
          • 78

En dat verhaal is al meerdere keren behandeld. Iedere keer is de conclusie: Spotjes zijn niet meer van dezelfde kwaliteit als voorheen. Worden in China gemaakt, goedkope krachten maar slechte producten. Kortom smeek je baas of hij even door wil sparen voor een robe/martin spot of iets anders van dezelfde kwaliteit/prijsklasse. Onder het motto Goedkoop is niet altijd een goede koop.

Groeten Joopknoop

Comment

• Lightjockey_richie
            • Sep 2004
            • 119

We zouden er 8 stuks gaan gebruiken bij grote evenmenten om banen, parcoursen etc uit te lichten met floodlights en dan voor de show een paar heads. Om even een voorbeeld te noemen: Indoor Tractorpulling Zwolle:

- 100 meter truss
            - 140 Floodlights
            - 4 x sixbar richting publiek(decor
            - 8(10)x Mac600(vorig jaar gehuurd bij Rental) voor de show, opening, afsluiting, pauze etc..

Dat is in de eerste instantie het doel van de heads.

Groetjes LJ Rich
            We Love Crown With GAE

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5946

Aantal reacties verwijderd die melden "ik heb horen zeggen dat"...

verder:
              citaat:Ik kreeg er 4 nieuw uit de doos mee op een klus.
              Als je nieuwe spots niet eerst even controleert en test....eigen schuld dikke bult![8D]
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Lazy
                • Sep 2003
                • 294

citaat:Geplaatst door moderator

Aantal reacties verwijderd die melden "ik heb horen zeggen dat"...

verder:
                citaat:Ik kreeg er 4 nieuw uit de doos mee op een klus.
                Als je nieuwe spots niet eerst even controleert en test....eigen schuld dikke bult![8D]
                Ik ga niet als ik als freelancer wordt ingehuurd eerst een paar dagen van te vore naar dat bedrijf toe om te controleren of hun de spullen op orde hebben...

Heb helaas wel iets beters te doen...

Comment

• Dropsen
                  • Jan 2004
                  • 375

Ben niet erg stuk over die phw en phs series, de mh660 en hoger zijn veel beter. Grote lichtopbrengst en retesnel. Weet je ook waarom die beestjes die jij zegt een stuk goedkoper zijn.
                  Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5946

Als freelancer stond er niet bij, maar ik neem aan dat je dat fijntjes hebt opgemerkt naar je opdrachtgever
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Lightjockey_richie
                      • Sep 2004
                      • 119

Oke...we zijn eruit....Geen gedonder..10x martin Mac600
                      Staan inmiddels al in de loods...
                      Nou word er es serieus nagedacht over licht terwijl mijn baas eigl n geluidsman is..en geen verstand heeft van licht..haha...ach ja..goed weekend allemaal..
                      We Love Crown With GAE

Comment

• LichtNichtje
                        • Nov 2004
                        • 220

citaat:Geplaatst door Lazy

Ze maken gigantisch veel herrie!! En ik vond de lichtopbrengst nou ook niet echt denderend...
                        Inderdaad, viel me ook op!
                        Waneer ik een donkerblauwe kleur had, kon ik zelf niets meer zien van de kleur!! (misschien ook wel combinatie van slechte optiek en een redelijk gebruikte lamp, maar dit probleem heb ik anders nog niet gehad bij een andere spot...)

Mvg

Comment

Working...