Showtec PAR 56/64 Lampen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rudy Vorstenbosch
    • Jun 2001
    • 1429

Showtec PAR 56/64 Lampen

Beste collega's

Zijn er inmiddels al mensen met een serieuze gebruikers ervaring van de showtc Par lampen reeks?

En dan met name de PAR 64 500/1000W versies?!

• Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Wel met de PAR56 500Watt perspex... mag niet klagen, komt gewoon goed licht uit, nette bundel, tja eeeh wat heb je nog meer nodig voor een standaard bandje zou ik zeggen! Ik vermoed dat ze deze gewoon bulk inkopen bij GE e.d., staat geen merkje op (ook geen showtec als ik me niet vergis). Gewoon een keer proberen zou ik zeggen, over de brandduur kan ik nog niks zeggen want ze zijn bij ons ook nog nieuw.

Comment

• Lighting
      • Sep 2004
      • 209

Ja ervaring: de EERSTE DIE NOG PROBEERT ME DIE ROMMEL AAN TE SMEREN SLA IK MET EEN MACK LIGHT (6 CELL'S) VAN HET TEREIN AF.

Zo de agressie is er uit,het verhaal:

We hadden een bedrijfsfeestje met aansluitend een Disco avond 8 sets ACL 100 kringen parren waarvan de zaal 2 sets ACL en 40 parren geladen was met showtec na 4 uur progge zijn we even parren gaan stellen het podium was zo gebeurt,toen de zaal kringen aan gingen zijn we maar begonnen met de 12!!!!! PARREN die met de eerste stroom dood waren en bleven. De acl lampen, ook nieuw,zijn na 8 en 12 minuten ook maar gaan "slapen" om een lang verhaal heel erg kort te maken OSRAM PHILIPS GE etc etc etc graag de volgende keer

Met vriendelijke groet en een "gelucht" hart

Lighting
      LET THERE BE VARI LITE(S) and ALPHA's , AND A LOT OF THEM.......(this line is powered by Grand MA too)

Comment

• Rudy Vorstenbosch
        • Jun 2001
        • 1429

Kijk dit zijn gebruikers ervaringen.

beste ICE,

Tuurlijk is het een idee om het te testen....
        Maar testen houd in gebruiken, en dan hangen daar dus bijvoorbeeld een 40 tal parretjes voor een week op een beursstand.
        Metertje of 6-7 hoog en haast onmogelijk meer bij te komen tijdens de beurs.
        Hoe ga ik mijn klant uitleggen dat ik even alles laat zakken om even die 40 par lampen te vervangen!?

Iemand nog meer gebruikerservaringen!?

Comment

• Pieter Huijgen
          • Sep 2003
          • 766

Ik heb ervaring met de PAR56 lampen van showtec: komt veel te weinig bruikbaar licht uit in vergelijking met een zelfde type lamp van GE. Er is niet echt sprake van een bundel, eerder een vaag schijsnel met scherpe strepen veroorzaakt door de MFL lens. Wil je een enigszins verdeelde bundel overhouden moet je er minstens een frostje in stoppen. Wij hebben ze iig vervangen door GE.
          Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Wat helaas de pest is, is dat de showtec lampen elke keer anders zijn.
            Je kan een keer een goede lading hebben die lang mee gaat, waar je een lekker bundel hebt enz.
            Maar er zitten helaas nog steeds series tussen die er binnen de kortste keren mee ophouden.
            Dat heb je nou eenmaal met dit China spul.
            GE heeft nou toch wel bewezen dat het goede lampen heeft.
            Ik zou niet twijfelen en gewoon voor de GE gaan.
            Is het voor thuis oid, dan kun je de gok nog nemen.
            Voor een klus is het het risico niet waard.
            Wat vertel je je klant als je binnen de kortste keren het overgrote deel van je licht kwijt bent?
            We're ready to party, are you?

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

citaat:Geplaatst door Showtechniek

Kijk dit zijn gebruikers ervaringen.

beste ICE,

Tuurlijk is het een idee om het te testen....
              Maar testen houd in gebruiken, en dan hangen daar dus bijvoorbeeld een 40 tal parretjes voor een week op een beursstand.
              Metertje of 6-7 hoog en haast onmogelijk meer bij te komen tijdens de beurs.
              Hoe ga ik mijn klant uitleggen dat ik even alles laat zakken om even die 40 par lampen te vervangen!?

Iemand nog meer gebruikerservaringen!?
              Ze zijn al een half jaar lang mee en er is nog niks gesneuveld; 3 setjes van 2x6 lampen. Zo proberen wij dat, en als ze niet kapot gaan worden de PAR64 lampen ook vervangen, want in prijs scheelt het toch weer.
              Als het inderdaad zo is dat er goeie en minder goeie series tussen zitten, tja dan kun je er voor die doeleinden beter niet aan beginnen inderdaad.

Comment

• Lazy
                • Sep 2003
                • 294

Dit verhaal zul je ook vast wel weten Rudy maar wij hadden een grote bestelling geplaatst van die lampen en de importeur belde op dat we beter niet zo'n grote bestelling in 1x konden plaatsen omdat de lampen nog niet naar wensen waren en ze in een keer ermee konden stoppen en dat de kwaliteit dus nog niet "optimaal" is.

Een importeur van het spul zal dit toch niet voor niks melden lijkt me zo?

Comment

Working...