Antari X310 Fazer DMX tabel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Antari X310 Fazer DMX tabel

Heeft er iemand een gebruikshandleiding liggen van deze F/Hazer, en zou je dan even de DMX tabel voor me over willen typen? Als het goed is zijn het 2 kanalen.
    Moet binnenkort met een werken, maar heb echt geen idee wat waar zit, en er zit helaas geen boekje bij. Alvast bedankt.
  • PowerSound
    • Nov 2001
    • 1892

Robe is among the world’s leading moving light manufacturers, recognised for its innovation, quality engineering and dedication to the very highest production values.

Zou je misschien kunnen helpen, zijn namelijk BIJNA dezelfde machines.
    PSL Bvba powered by
    L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
    Yahama LS9-32 / MC7L-48
    Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
    Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Overdrive
      • Feb 2002
      • 717

He Jasper, hang je em toch gewoon aan 2 fadertjes, kan niet mis gaan, of zitten ze alle 48 vol? [8D]

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

He Joost, of je houd je mond gewoon dicht [:P].

Maar dat bleek wel de oplossing te zijn... ik hoorde van collega's dat ze er niks fatsoenlijks uit konden krijgen, maar 2 faders = intenstiteit / fan-snelheid en gaaaaaaaan... (heb er trouwens een fixture van gemaakt, maar goed).

Oh en PowerSound; goed idee inderdaad; want die van Robe ZIJN hetzelfde voor zover ik weet; ik hoop alleen dat ze de manual verbeterd hebben want daar klopt geen kont van. En ook meteen nieuwe vloeistof erin, want wat je erbij krijgt is brol; leek wel een waterval.... Zo, weer genoeg gepost voor dit jaar.

Comment

• PowerSound
          • Nov 2001
          • 1892

Robe had dacht ik 3 en 5 polige DMX op apparaat zelf, niet op de remote zoals de antari's.
          PSL Bvba powered by
          L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
          Yahama LS9-32 / MC7L-48
          Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
          Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Volgens de handleiding zit ie op dezelfde plek, voor zover ik kan zien (inwenndige componenten niet meegerekend) zijn ze gelijk. Heb er even mee zitten spelen en opzich is het wel een aardig ding voor het geld... alleen wel fatsoenlijke vloeistof erin gooien dus.

Comment

Working...