rode (stealth) laser ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • christiaan
    • Dec 2004
    • 4

rode (stealth) laser ?

Hallo,
    Ik heb me hier laten vertellen dat er een rode laser te verkrijgen zou zijn, die in een zelfde behuizing zit als een stealth laser van JBSYSTEMS, en deze twee zouden ook volgens het master/slave principe kunnen werken op de LC1 controller van de stealth. Weet iemand hier iets meer over ? Ik heb enkele van die stealths maar zo een rode dertussen zou ook altijd proper zijn hé .
    groetjes
    Christiaan
  • VERVALLEN

Ik weet van niets. Ik krijg van Beglec regelmatig mails over nieuwe dingen en ontwikkelingen. Van een rode stealth nog niets van gehoord of gekregen.

Het zou best mooi zijn ja, maar mooier zou zijn een stealth met rood en groen in 1 toestel, en dan via controller kleur kiezen, of mengeling van de 2 door elkaar.
    Zou ook proper zijn.

Techniek staat niet stil ... binnenkort misschien he

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

Rood moet dan weer een aantal keer zo sterk zijn als je groen, anders merk je er alsnog niets van... Het zou zo maar kunnen, er zijn natuurlijk meerdere systemen die dit hebben maar in het goedkope gedeelte kan JB natuurlijk niet achter blijven op Medialas, JB moet nog een flinke sprint maken maar als ze ook met een rode laser komen zijn ze alweer een stapje op weg in de goede richting.
      We're ready to party, are you?

Comment

• christiaan
        • Dec 2004
        • 4

Het zou niet gaan om een laser die verdeelt wordt door beglec/JBsystems. Het zou een ander merk zijn maar toch in een zelfde behuizing zitten. Er zijn nog merken die identiek dezelfde laser als de stealth hebben hé. Maar allemaal groen. En nu de rode vinden hé. Ik heb het ook maar van horen zeggen hé. Ik ben er niet zeker van.

Comment

• mbottens
          • Feb 2004
          • 743

als die rode 60mW of meer is dan kan het een leuke aanvulling zijn, ik ben benieuwd. En dan over een tijdje nog een blauwe variant maar die moet dan ook meer dan 30mW zijn. Ik ben bang dat een blauwe variant redelijk duur wordt.

Ik ben goed te spreken over mijn twee stealth lasers dus ben benieuwd

Groeten Martin
          Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

Working...