Turngala

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gnmixing
    • Feb 2004
    • 214

Turngala

Hallo mede-forumleden,

op 4 december gaat ons jaarlijks turnfeest door met bijhorende licht en geluidsset. Vanaf volgend jaar is het de bedoeling dat deze organisatie zowat op mij neem, maat voorlopig is er dus nog gehuurd.

Hoe de turnvloer wordt uitgelicht is dus al allemaal bepaald, maar we hebben 2 headjes over die normaal de witte doek achteraan de zaal 'beschijnen'. Het doek wordt nu beschenen door headjes in de tegenoverliggende lichtbrug.
    Voor het aankleden van de zaal (bij inkom ofzo)werden normaal planten gebruikt, maar dit mag niet meer van één of andere reden[B)]
    Omdat het thema toch kleur is dacht ik: 'We kunnen mss de headjes gebruiken...leuker als planten'
    Heeft iemand hier ideeen??? Als jullie betere ideeen hebben met eventueel meer/ander licth zijn deze altijd welkom! Er mag ook gebruik gemaakt worden van bijkomende materialen (doeken,...).

Sorry voor de lange uitleg bij de korte vraag, maar toch bedankt!
    En ja we hebben LJ + fingers... olé
  • Den Berte
    • Apr 2003
    • 147

je kan gewoon enkele statieven met pars 56 of 64 in de zaal zetten en deze kleuren en de zaal met in een bepaalde sfeer dompelen en/of met de headjes een paar punten extra uitlichten en deze standen een paar keer veranderen.

trek er foto's van want ik wil wel eens zien hoe jullie een turnvloer gaan uitlichten en doe er een materiaallijst bij

Comment

• Jugfire
      • Oct 2004
      • 91

je kunt ook gebruik maken van gobo's die in het headje zitten, tenzij het een wash-unit is.
      Een simpel break-upje op de achterwand of over de vloer kan al snel iets moois maken.
      Ik ben dan wel een newbe maar dat wil niet zeggen dat ik newbe

Comment

Working...