Contest SCN920 ervaringen??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Moonbase1
    • Nov 2004
    • 21

Contest SCN920 ervaringen??

Ik heb me rot gezocht naar ervaringen en info over deze scan. Weet iemand of er een homepage is van deze fabrikant. En heeft er iemand gebruikerservaring met deze dingen?

Oh ja hier ook nog een link naar een nederlandse verkoper:

• djbirdie
    • Oct 2002
    • 509

Site van Contest bestaat naar mijn weten niet, heb de scan een aantal keren gezien.
    De scan heeft een MSD250 lamp dus een vrij hoge lichtopbrengst, mooie kleuren en roterende gobo's. En voor zo'n prijs zeker interessant.
    grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• maarten_dever
      • Jun 2002
      • 150

kdenk dat adverbo hier op't forum die scans ooit verkocht (nu miss nog steeds) dus miss moet je hem is contakteren

Comment

• Adverbo
        • Feb 2004
        • 60

Contest hoort niet meer uit onze gamma omdat de producten niet meer kwalitatief in orde zijn.
        Contest SCN920 of Futurelight DJ SCAN 250 of Velleman Exciter 250 of noem maar op zijn OEM uit CHINA waar Quality Control bij sommige makers geen modo is !
        Natuurlijk moet je tussen prijs en kwaliteit (en gebruik) kiezen.

Comment

• djbirdie
          • Oct 2002
          • 509

Contest niet meer kwalitatief in orde? Ik ken genoeg mensen die Contest boven bijv. Martin verkiezen.
          grtz, Niels

Comment

• PowerSound
            • Nov 2001
            • 1892

DjBirdie, ja vroeger...
            PSL Bvba powered by
            L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
            Yahama LS9-32 / MC7L-48
            Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
            Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Moonbase1
              • Nov 2004
              • 21

Als ik de reacties zo hoor dan krijg ik het idee dat Contest vroeger beter was als nu, maar dat hetgeen men nu levert er wel goed uit ziet. Ik zou deze dingen willen gebruiken voor bij drive-in werk maar ze zullen niet intensief gebruikt worden. Ik hoef namelijk niet ieder weekend weg met m'n showtje.
              Waar ik wel nog steeds benieuwd naar ben zijn gebruikers-ervaringen en meer info. Wat ik namelijk niet wil is dat deze scans 5x op een avond vastlopen, verlopen of iets dergelijks want dan hoef ik ze niet.
              Wie helpt mij aan meer info....????

Comment

• djbirdie
                • Oct 2002
                • 509

Ik zou als ik jou was even naar de winkel in Alphen a/d Rijn gaan en dan kun je ze werkend zien en alles vragen wat je maar wilt.
                grtz, Niels

Comment

• Moonbase1
                  • Nov 2004
                  • 21

citaat:Geplaatst door djbirdie

Ik zou als ik jou was even naar de winkel in Alphen a/d Rijn gaan en dan kun je ze werkend zien en alles vragen wat je maar wilt.
                  Dit was ik ook van plan, maar zij gaan me natuurlijk niet vertellen of er ook problemen mee te verwachten zijn, vandaar dat ik hier vraag naar gebruikerservaring en andere info die niet in de winkel verteld zal gaan worden.

Kijk, ik hoef nu niet het beste van het beste te hebben, maar als er goede redenen zijn om deze scans niet te kopen dan is elke euro die ik eraan besteed teveel.

Comment

• djbirdie
                    • Oct 2002
                    • 509

citaat:Geplaatst door PowerSound

DjBirdie, ja vroeger...
                    Waarom zijn er dan verschillende grote discotheken die alleen maar licht van Contest hebben hangen?
                    Ik noem bijvoorbeeld Celebration Studio's (voormalige <<O>&gten de Asta, Den Haag.

Daar wordt het intensief gebruikt, dus wordt er wel naar kwaliteit gekeken.
                    grtz, Niels

Comment

Working...