ja maar dat is geen dmx, ik kan mijn clublasers gewoon doorlussen op de moving heads. Bij de stealth moet je een apparte kabel laten lopen.
club laser
Collapse
X
-
Ten 1e:
Ik hang ze bijna altijd in een truss de minimale afstand die je dan zou moeten hebben voor de kabel is 10m.
Ten 2e:
Dmx is lekker doorlussen, stealth is weer een extra kabel die de truss in gaat...
Ten 3e:
Ik kon de bijde clublasers voor een spotprijsje krijgen, dus de stealth viel meteen af.Tha Man Of Tha PlaygroundComment
-
Iemand al ervaring met de zeer aantrekkelijk geprijsde Boost Pro Spars DMX 100mw laser (te koop bij pr*w*b-sh*p)
100 MW DMX laser, kleur GROEN
---------------------------------------------------------------------
De nieuwe Super Laser van de Franse firma Boost. De Spars lasers zijn door de 100mW diode en hun golflengte (532nm) erg fel en ook bij veel omgevingslicht nog zeer goed zichtbaar. De laser beschikt over bijzonder veel functies zoals: Zoom, Gobo, Gobo rotatie, X/Y, Invert move, etc. Allen vrij instelbaar, iets wat tot heden alleen bij veel duurdere lasers werd gevonden.
De Spars laser heeft een professionele performance. Tot op de millimeter precieze tunnels en vlakken zijn standaard bij de Spars lasers. In totaal zijn er meer dan 240 figuren (geschreven, plaatjes etc) die oproepbaar en veranderbaar zijn via de 9 DMX kanalen. Bovendien kan de positie van de Laser met DMX worden gestuurd. De Spars laser systeen is een absoluut succes nummer dat een bijzonder sterke prijs kwaliteit verhouding heeft. Nadere foto’s volgen
---------------------------------------------------------------------
100 mw-899,-Powerd by MB-AudiosystemsComment

Comment