Handleiding...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maks
    • Oct 2004
    • 44

Handleiding...

hoi,

weet er toevallig iemand of er een nederlands versie van de handleiding van de showtec of botex T-4 bestaat???

alvast bedankt
  • delighted
    • Jul 2003
    • 420

Voor zover bij mij bekend is er geen Nederlandse handleiding, maar als je wilt bestaat die over 5 minuten, want zo moeilijk is het niet om die 2 A4tjes te vertalen. :s

Comment

• maks
      • Oct 2004
      • 44

citaat:Geplaatst door delighted

Voor zover bij mij bekend is er geen Nederlandse handleiding, maar als je wilt bestaat die over 5 minuten, want zo moeilijk is het niet om die 2 A4tjes te vertalen. :s
      tja... mijn engels is al niet al te vet, maar ik zoek het eigenlijk om gewoon ies vlug te kunne zien wat het kan en als er iets mee scheelt of zo het rap te weten en op te lossen.
      maar je moet er je tijd niet insteken hoor...

Comment

• flurk
        • May 2003
        • 409

Beste,
        Ik heb zelf reeds aan den lijve ondervonden dat de heren liever niet niet gestoord worden met banale vragen als daar zijn vertalingen van manuals enz.
        Beste is een cursus Engels ter volgen.Sorry.

Comment

• ralph
          Banned
          • Aug 2000
          • 2649

Beste Flurk,

Als je toch enigzins lering had kunnen trekken uit de reacties op jouw vragen voor een manual dan was het wel de les dat je zonder kennis van het engels geen fatsoenlijke lichtsturing kunt bedienen.

Of jij moet voorstander zijn van het vertalen van de volgende begrippen:

cue, chase, scene, macro, shape, go, freez, etc

Voor een lichttafel dus een volstrekt belachelijke vraag.

Voor de botex T4 heb ik wel eens wat voorbij zien vliegen wat op een beknopte maual leek...
          Ook deze was lekker simpel, maar wel in het Nederlands... ff zoeken!

Comment

• flurk
            • May 2003
            • 409

Deze reactie staaft dus nog maar eens mijn statement..Ik heb nooit gevraagd naar de vertaling van bepaalde woorden.Daar bestaan woordenboeken voor.Maar wel naar het juiste gebruik van de tafel.

p.s.
            Mocht iemand interesse hebben voor de Nederlandstalige manual van de Lightmaster XLS van Zero 88 dan kan die mij altijd mailen.Ik heb hem ondertussen gevonden en wil die kennis gerust met anderen delen

Comment

• NiTRO
              • Sep 2002
              • 677

Heb ik helaas ook geen nederlandse beschrijving van, maar kom op zeg zo moeilijk is een T4 bar natuurlijk ook weer niet.

Comment

Working...