Pearl 1000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lightjockey_richie
    • Sep 2004
    • 119

Pearl 1000

Heeft er toevallig iemand ervaring met een AVO Pearl 1000?
    Werkt deze ong hetzelfde als n 2000/2004 en is het verschil alleen het aantal dmx-channels??

Groetjes LJ R

En toen was er licht
    We Love Crown With GAE
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

Werkt idd ongeveer hetzelfde als de latere broers.

software is wel iets anders, onder andere met patchen, verder gaat hij maar tot 120 fixture's ipv 240, andere functie van de avo button en systeem menu op een ander plekje als ik het zo even gauw opnoem. Verder weet ik het zo snel niet meer, het is tenslotte alweer een jaar of 4/5 geleden dat ik voor het laatst op dit type pearl heb gewerkt.

Oh ja, en dat blokje waar je nu de 4 pagina's en de richting van de chase en live time en rec step hebt zitten was toen nog niet helemaal compleet volgens mij.

Nog ff over het patchen:
    Waar je dus nu de swop select gebruikt voor de onderste rij faders en de avo button + swop select voor de bovenste rij gebruik je bij de 1000 de focus add voor de onderste rij en de swop select voor de bovenste rij faders. (hoop ik, maar die grijze massa van mij vergeet ook weleens wat)

Suc6
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

Working...