J.Collyns VP4000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • h.steerneman
    • Apr 2004
    • 3

J.Collyns VP4000

Heb een J.Collyns VP 4000 Versatil Light Power Unit zonder besturing. Heeft iemand een idee welke besturing ik hiervoor kan gebruiken of zelf kan bouwen?
    Brsoundman
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

Al 55 keer gelezen en nog geen reactie, misschien tijd voor iets meer uitleg over het apparaat.

Light power unit klinkt als een dimmer- or switchpack, klopt dit?
    En zo ja, zijn het analoge ingangen (0-10 Volt) of is het misschien een DMX gestuurd apparaat?

Als je deze vragen beantwoord kunnen we je misschien wel verder helpen!
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• h.steerneman
      • Apr 2004
      • 3

Achter op het apparaat zitten 4x 1KW 220 v uitgangen en een input waar bij staat: data input output from command unit en inderdaad level 0-10 v
      Brsoundman

Comment

• kokkie
        • Nov 2003
        • 1166

Waarschijnlijk gaat dan een analoge 4 kanaals sturing gewoon werken. Je moet alleen uit zien te zoeken hoe je die weer aansluit op je dimmer en daar is geen standaard voor (iedere fabrikant zo'n beetje een eigen norm en connector). Ik heb geprobeerd om het apparaat via google te vinden, maar dat is me niet gelukt, dus het blijft bij deze wat vage info. Succes ermee.
        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• pilot
          • Nov 2003
          • 267

Ik heb nog twee vp4000c liggen dit is 19"en inderdaad 0-10V als het goed is heb ik de besturing ook nog deze ging met een flatkabel naar de dimmers,Verwacht hier niet teveel van is gewoon een looplicht met muzieksturing.
          master-qsc en de rest

Comment

Working...