met welk programma kun je dat openen???

marco borsato

Collapse

X
- 

Realplayercitaat:Geplaatst door tomv

met welk programma kun je dat openen???

Alle sesamstraat en andere onzin werd door mij verwijderd. Verder heeft René Master een PM gehad van moderatorIf its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
- 

realplayer:

Windows Media:

Zoekt en gij zult vinden in het vervolg.Lid van het Front tegen zijlichtComment
- 

inderdaad geweldige dingen die svoboda's. Gister in theater ook 2 tijdens een dansact. wat een bak licht komt er uit die dingen zegcitaat:Geplaatst door AJB

Was erg leuk; voor de boyz die blinders mooi vonden; dat zijn nou die prachtige svoboda's...
 V*L...........puntComment
- 

Ja die meneer Svoboda is toch nog steeds bijna net zo beroemd als meneer Vari*. 
 Of meneer Skytrack... meneer Skytrack...   
 een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxeComment
- 

Ik mag hopen dat er de komende weken niet ineens allemaal kiddo's komen vragen hoe het met mijn Ferry's is [citaat:Geplaatst door rinus bakker

Ja die meneer Svoboda is toch nog steeds bijna net zo beroemd als meneer Vari*. 
 Of meneer Skytrack... meneer Skytrack...     )] )]Comment
- 

- 

maak je geen zorgen collega volgende opera 24 lightcurtains :-)citaat:Geplaatst door par-av.nl

Zijn altijd leuk, die zwabberdozen. Komen bij opera ook te pas en te onpas terug als tegenlicht. Jammer trouwens dat je nog maar weinig produkties ziet met lightcurtains..... Kan je ook de mooiste dingen mee doen.Comment
- 

Ik weet t..... Leve LightTalkcitaat:maak je geen zorgen collega volgende opera 24 lightcurtains :-) 

?????citaat:Met Real playerLid van het Front tegen zijlichtComment

Comment