Audio en scans synchoniseren

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • prutser
    • Sep 2003
    • 15

Audio en scans synchoniseren

Ik weet niet of dit het juiste forum is, maar ik heb via via een vraag gekregen waar ik het antwoord niet op weet (is waarschijnlijk een gebrek aan opvoeding, maar ja). Iemand die een horecagelegenheid heeft in spanje houdt Flamenco avonden en heeft het volgende probleem. Hij speelt de muziek vanuit een PC en heeft onlangs wat scans aangeschaft. Nu is de vraag of de audio via een tijdlijn een signaal kan geven (d.m.v. software) naar de scans toe. Dit zal via een dmx lijn moeten lopen lopen. Bedoeling is dat de scans met de muziek meelopen. Trefwoorden zijn: audio, pc, usb, tijdlijn, dmx, scans. Dit is de enige informatie die ik heb gekregen.
    Het is geen halszaak, maar ik wist geen antwoord te geven en ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat de oplossing is

Ko
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Onderwerp verhuisd naar licht forum.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• SpaceyDeeJ
      • Sep 2001
      • 876

Hoi,

uhm, even snel reageren, zover ik weet kun je oa in Lightjockey van Martin, je muziek inladen en dan via SMPT een show programmeren. Met Lightjockey speel je dan de muziek af en tegelijkertijd worden je scans aangestuurd.

Alleen Lightjockey en de benodigde DMX box is niet goedkoop....
      cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Adverbo
        • Feb 2004
        • 60

Als de scans via een dmx software besturing (type lightjockey, dmx creator, sunlite,etc...) aangestuurd worden dan zijn er twee mogelijkheden :
        - Volledig alles programeren en perfect synchroniseren met de musiek (stappen, tijd, snelheid)
        - Enkel op de "beat" laten veranderen
        Weet je toevallig welke scans het is ?

Comment

Working...