Motor kapot kleurenwiel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJHanSieV
    • Jan 2003
    • 79

Motor kapot kleurenwiel

Hallo, zoals jullie al in de titel konden lezen, mijn motor is kapot van mijn kleurenwiel..
    Het is van een JB Systems The Winner scan, weet iemand hoe ik dit kan repareren of dat er een motor los is te bestellen?
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

voor nieuwe onderdelen moet je (denk ik) gewoon ff bij de dealer aankloppen.

Comment

• Dave
      • Jan 2001
      • 757

Weet je zeker dat het de stappenmotor is?
      De kans is groter dat er een driver-IC uitligt dan een stappenmotor, die dingen worden nauwelijks belast.
      Gewoon bij je dealer zijn, of de motor eruit halen en meenemen naar de dichtsbijzijnde electronicaboer. Die dingen zijn redelijk standaard voor zover ik weet.
      U x I = Boem.

Comment

• DJHanSieV
        • Jan 2003
        • 79

citaat:Geplaatst door Dave

Weet je zeker dat het de stappenmotor is?
        De kans is groter dat er een driver-IC uitligt dan een stappenmotor, die dingen worden nauwelijks belast.
        Gewoon bij je dealer zijn, of de motor eruit halen en meenemen naar de dichtsbijzijnde electronicaboer. Die dingen zijn redelijk standaard voor zover ik weet.
        Nee weet het niet zeker, zou je me misschien een beetje kunnen uitleggen van een Driver - IC is?
        Je kan het wiel nog wel draaien handmatig, maar verder werkt hij niet meer..

Comment

• laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

als je NIET zeker bent wat het is: LATEN herstellen
          als je WEL zeker bent wat het is: onderdeel bestellen bij je handelaar.
          Het leven kan soms echt zó eenvoudig zijn.
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• driesmees
            • Apr 2003
            • 1076

is je scan nog in garantie?
            [CENTER] [/CENTER]

Comment

• lichtmoderator
              • Jun 2002
              • 115

zoals Dries het al aangeeft...
              in ieder geval bij je dealer langsgaan, die weet wel een oplossing

Slotje door modje

Lichtmoderator fora J&H Licht en Geluid

Comment

Working...