Ideeën laag schoolgebouw?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frankpol
    • Nov 2003
    • 38

Ik ga even in m'n kamertje uit zitten denken wat ik precies ga doen en wat niet.. Als ik m'n camera terug heb (op dit moment uitgeleend), zorg ik voor een paar slot-foto's!

Bedankt voor jullie reacties!!!

Comment

• vic
      • Jun 2003
      • 93

Beste thunder explosion
      Hoeveel gewicht zou dan zo n haakje van een tl bak precies mogen hebben. ik denk zo n kilo of 3 [?][?][? laten we ervan uit gaan (puur hypothetisch) dat elke scan 14 kilo weegt, en een mh 10 kilo
      scans: 4 * 14 = 56
      mh : 1 * 10 = 10

ik zit nu al op een gewicht van 66 kilo daar moeten dan nog parren trus en cables bij en je hebt nu al 22 tl bakken nodig om dit aan optehangen. en dan nog de vraag hoeveel zou het plafond van een basis school nou echt kunne hebben.
      greetzzz
      vic[8)]
      if incorrect please correct me[^]

Comment

• dj ThunderXplosion
        • Apr 2004
        • 82

Ik had toch gezegd de truss te hangen vóór de lampjes

Comment

• kwaak
          • Jun 2003
          • 177

kan je het dan nog een keer uitleggen?, want ik begrijp niet meer wat je bedoeld...
          greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• rene.derksen
            • Feb 2004
            • 649

Je gaat sowieso gee truss aan TL's hangen, de truss zelf is waarschijnlijk al te zwaar, en gewoon weg niet veilig, en je hoeft hier geen rigger voor te zijn om te weten dat het onveilig is ookal is het "fftjes" En als je later de statieven eronder zet, waarom zet je de truss dan niet meteen op statieven in plaats van liggen klungelen.
            Licht is altijd zwaar.

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5946

Aan tl haakjes hang je...TL's...
              Einde discussie daarover.

owja: 1 uitzondering: jezelf aan die haakjes ophangen...doe es ff normaal zeg wat een id!
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• vic
                • Jun 2003
                • 93

maar dj ThunderXplosion jij bedoelt dus dat je eerst aan een stuk of 30tl bakken die truss ophangt om vervolgens je statieven er onder te plaatsen (dit is alleen ter verduidelijking van voorgaande post)Dan vraag ik mij toch af wat voor statieven je hebt het hele handeltje niet in een keer omhoog liert. Hoe was je dan trouwens van plan om die truss een tijdje op die hoogte te houde want zelfs een lege truss weegt al behoorlijk wat. Verder is het door de arbo verboden om dingen te bevestigen boven reikhoogte of boven je macht te werke
                greeettzzzz
                vic

Comment

• frankpol
                  • Nov 2003
                  • 38

Loze discussie.. Ik ga namelijk m'n truss echt niet vast zetten aan de TL-bakken hoor! Ik laat m'n trussje netjes op de grond rusten of goed vast gevlogen aan een metalen en/of stevige constructie boven in een ruimte..

In dit geval is het onmogelijk om te vliegen, dus laten we het rustig op de grond rusten.

Foto's van a.s. donderdag z.s.m.!

Comment

• frankpol
                    • Nov 2003
                    • 38

Zoow, terug van een gezellig feestje! Het schoolgebouw was (iets) hoger dan ik gedacht had.. Foto's liggen nog bij de baas, maar hoop ze z.s.m. te hebben! Hier alvast een lijstje met apparatuur wat we gebruikt hebben:

Licht:
                    6 FutureLight SC380
                    2 Botex DMX T4
                    1 FutureLight MH780 (dacht ik..)
                    1 1500 W strobo
                    2 Blacklight armaturen
                    * Aantal meters truss

Aangestuurd door Sunlite

Geluid:
                    2 Behringer eurolive B1800X
                    4 Behringer eurolive B1520
                    1 Behringer versterker (type weet ik zo niet uit m'n hoofd)
                    1 Tascam CD-X1700
                    1 Behringer DX 1000
                    1 Sennheiser EW 335
                    1 Sennheiser Koptelefoon

Comment

• rinus bakker
                      • Mar 2002
                      • 5429

"Laag", "(iets) hoger" en "hoog" zijn relatieve begrippen hè.
                      Volgende keer kan een preciese hoogte-meting een heel topic en de eraan besteedde tijd en energie besparen.
                      Maar dan kunnen we de "Al Queda-TL-haak-riggers" niet meer op hun moordadige neigingen wijzen. [}]
                      Wel was dit een "zeer to-the-point" topic in het FOTO-forum... [:I]
                      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...