verschilende rigs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KoenB
    • Mar 2003
    • 453

Voor iemand anders het zegt :
    Deze firma heeft niks te maken met lifesound van het forum.
    En groot deel van hun constructies zijn al eens aan bod gekomen.
    Life is a freakshow, I just do the lighting

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

90% van de eindexamenkandidaten is geslaagd dit jaar. De andere 10% werkt blijkbaar bij pandora...[]
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Ivan
        • Jun 2004
        • 2

Besten

Onze foto's zijn hier terecht gekomen zonder dat wij daarvan wisten.
        Degene die onze foto's gepost heeft en de bespreking gestart, DJ Ridoo, heeft compleet niets met ons te maken alsook niet met het bedrijf waarmee wij samenwerken.

Gelukkig heeft iemand van dit forum ons gecontacteerd om dit te melden, waarvoor dank!

Ik vind het wel jammer dat hier dingen besproken worden die niet duidelijk te zien zijn, zoals bv hoe die cirkel ophangt.
        Misschien eerst eens vragen hoe alles precies opgebouwd is alvorens slechte commentaar te geven ?

Comment

• Pieter Huijgen
          • Sep 2003
          • 766

citaat:Geplaatst door Ivan

Besten

Onze foto's zijn hier terecht gekomen zonder dat wij daarvan wisten.
          Degene die onze foto's gepost heeft en de bespreking gestart, DJ Ridoo, heeft compleet niets met ons te maken alsook niet met het bedrijf waarmee wij samenwerken.

Gelukkig heeft iemand van dit forum ons gecontacteerd om dit te melden, waarvoor dank!

Ik vind het wel jammer dat hier dingen besproken worden die niet duidelijk te zien zijn, zoals bv hoe die cirkel ophangt.
          Misschien eerst eens vragen hoe alles precies opgebouwd is alvorens slechte commentaar te geven ?
          Ivan,

Dit is nu eenmaal de gang van zaken op dit forum. Er wordt een plaatje bekeken en in dit geval kanttekeningen bij geplaatst, met als uiteindelijk doel dat er in de gehele branche een bewustzijn komt mbt. veiligheid en dus ook veiliger gewerkt gaat worden.
          Ik hoop dat het ook in dit geval zin heeft....

Als jij jouw constructies technisch kan onderbouwen (dwz. met berekeningen en tekeningen) is dit ook de plek om dat te doen. Tot die tijd wordt er gewoon uitgegaan van hetgeen we zien, en dat zijn niet-verantwoorde constructies...
          Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

Beste Ivan,

Jullie plaatsen afbeeldingen op internet, kan je er op wachten dat mensen die gaan zien :-)

Maar als jij mij uit kan leggen wat een bezoeker op je truss doet, graag. Neem aan dat jullie geen personeel zonder valbeveiliging aan het werk laten...

Vandaar dus dat er discussie ontstaat, enerzijds omdat het resultaat best grappig is, anderszijds omdat een bridle met zo'n hoek niet verantwoord is, durf ik op basis van 1 foto wel te stellen.
            Mocht ik het verkeerd zien en je voelt je geroepen om het te weerleggen, ik laat me graag overtuigen.
            Wellicht dat je er zelf voor de volgende keer ook weer wat wijzer van wordt.

Comment

• DJ-Ridoo
              • Jun 2004
              • 48

Aan de beheerder van dit forum: Gelieve spoedig deze discusie volledig te verwijderen!
              Grtz

X-Plosion Events
              DJ's - Parties - KaraokƩ

Comment

• MSSS
                • Jul 2003
                • 365

betrapt? Waarom heb je die foto's eigenlijk gepost?Je had kunnen verwachten dat er mensen mee bezig gaan.

[edit] zie net dat orbis iets gelijksoortigs heeft gepost in het andere topic met dezelfde foto's.
                oleole ik heb EV :)

Comment

• vic
                  • Jun 2003
                  • 93

Ik vind persoonlijk dat dit soort dingen echt niet kunnen mensen die een beetje met de eer gaan strijken van jou eigen (al dan niet correct gerigged) productie. Ik vind dit net zo iets als (ergens anders besproken op dit forum) grote officiƫle bedrijven weg concurreren omdat jij toevallig geen BTW hoeft af te dragen omdat je niet staat ingeschreven bij de KvK
                  greetzzz
                  vic

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5946

DJ-Ridoo heeft zijn openingsposting verwijderd. Heeft hij ongetwijfeld een reden voor, al snap ik het niet helemaal...

Als ik het wel heb dan heeft ridoo nergens gesteld dat het zijn fotoos zijn, hij wilde ze wel graag laten zien...

Lijkt me dat er over deze productiefotoos genoeg te forummen valt?!
                    In de meest positieve zin van het woord dan, want afzeiken gebeurt al genoeg en te vaak.

Ter info: ik heb ridoo gemaild voor een beetje tekst en uitleg naar mij toe, is niet iets wat op het forum hoort lijkt mij.
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• od
                      • Feb 2004
                      • 138

Ik vind persoonlijk dat dit soort dingen echt niet kunnen mensen die een beetje met de eer gaan strijken van jou eigen (al dan niet correct gerigged) productie. Ik vind dit net zo iets als (ergens anders besproken op dit forum) grote officiƫle bedrijven weg concurreren omdat jij toevallig geen BTW hoeft af te dragen omdat je niet staat ingeschreven bij de KvK
                      greetzzz
                      vic

maar deze constructies zijn ook niet van Ivan.

Comment

• Orbis
                        • Feb 2004
                        • 217

deze constructies zijn van dnf music uit merchtem als ik me niet vergis, of toch allezins met matieraal van hen. Blijkbaar zijn die mensen van naam veranderd of is er iemand die onder de naam livesound hun producties doet...

Ik begrijp het ook niet goed eigenlijk...
                        sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• od
                          • Feb 2004
                          • 138

neen dnf is niet van naam veranderd.
                          maar Ivan gebruikt die foto's voor reklame te maken en zo krijgt hij een betere percent!!!

Comment

• KoenB
                            • Mar 2003
                            • 453

citaat:Geplaatst door Orbis

deze constructies zijn van dnf music uit merchtem als ik me niet vergis, of toch allezins met matieraal van hen. Blijkbaar zijn die mensen van naam veranderd of is er iemand die onder de naam livesound hun producties doet...

Volgens mij ben je wel verkeerd.
                            Life is a freakshow, I just do the lighting

Comment

• Orbis
                              • Feb 2004
                              • 217

citaat:citaat:
                              --------------------------------------------------------------------------------
                              Geplaatst door Orbis

--------------------------------------------------------------------------------

Volgens mij ben je wel verkeerd.
                              verkeerd met wat? dat het geen materiaal van dnf is of ivm de naamverandering, waarin ik dus blijkbaar fout ben volgens od.

Ik suggereerde dat maar hoor, wist het helemaal niet zeker, zoals ik ook schreef!
                              sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• vic
                                • Jun 2003
                                • 93

citaat:Ik vind persoonlijk dat dit soort dingen echt niet kunnen mensen die een beetje met de eer gaan strijken van jou eigen (al dan niet correct gerigged) productie. Ik vind dit net zo iets als (ergens anders besproken op dit forum) grote officiƫle bedrijven weg concurreren omdat jij toevallig geen BTW hoeft af te dragen omdat je niet staat ingeschreven bij de KvK
                                greetzzz
                                vic

maar deze constructies zijn ook niet van Ivan.
                                ik bedoelde dit meer in algemene zin niet bwerend dat dat deze constructies wel of niet van Ivan zijn, maar het gaat meer om mensen als dj ridoo die strijken met iemand anders eer
                                greetzzz
                                vic[)]

Comment

Working...