Eindexamenstunt 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rabrynil
    • Jun 2004
    • 18

Eindexamenstunt 2004

Al weer een maandje geleden hadden we een eindexamenstunt op mijn school.
    Met een paar mensen die ons graag daarbij wilden helpen hebben we even wat leuks ervan gemaakt.
    Vooral op het feest was het effect met niet al te veel apparatuur overweldigend, vooral door een leuke indeling.
    Ik zal een paar foto's erbij doen.

Nog even de specs (niet helemaal compleet):
    Licht/overig
    - 6x Martin MAC250 Spot
    - 6x Par64 Fourbar
    - 4x Par64 los
    - 3x 50W Blacklight tube
    - 1x 50cm discobol
    - 3x pinspots (trussverlichting)
    - 1x lichtslang 15m
    - 1x 40m lichtsnoer 25W bulbs
    - 1x Antari F750 fogger
    - 1x Confettikanon + 20 kg confetti (klerebende!)
    - 1x JB Licon 1

Geluid
    - 4x L-acoustic 400W Topjes
    - 2x L-acoustic 800W Subjes
    - QSC versterker geloof ik, ga ik nog navragen
    - 2x Pioneer CDJ 100S (2x built-in CMX5000)
    - 1x 8 channel DJ mixer van ?

Het was een super geslaagd feest, alleen we stonden nog tot vroeg in de ochtend op te ruimen.

Cya,
    Bart
  • Klaaske
    • Jun 2003
    • 571

Die 4x CDJ-100 moet volgens mij 2x CDJ-100 en 1x CMX3/5 000 zijn
    <font size=\"1\">
    Groeten,
    Jaap
    <b>
    -[GSXke :)]-
    </font id=\"size1\"></b>

Comment

• Rabrynil
      • Jun 2004
      • 18

Ach, ik heb het ongeveer gedaan want ik had de offertes/facturen niet meer bij de hand.

Anders moet ik ze speciaal helemaal gaan halen, geen zin in uiteraard.

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

is geen 3000, die is zwart, dit is een 5000 want zilver.
        We're ready to party, are you?

Comment

• maarten
          • Jan 2002
          • 268

lijkt me erg irritant draaien met zo´n truss midden in je zichtsveld

Comment

• FiëstaLj
            • Oct 2000
            • 2068

Tis apart... maar wel een kermis..
            Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Freddie
              • Nov 2002
              • 195

de kermis komt weer van die overweldigend goeie prikkables[], altijd ruzie met die dingen.

Maar hoe heb jij die mac vastgehangen, zo te zien heb jij eerst de clamp een beetje losgedraaid van de plaat, want hij hangt een beetje scheef t.o.v. van de truss. Hing hij dan nog wel vast, of ging hij eigen leven lijden bij de bewegingen.

Voor de rest ziet het er allemaal goed uit. Binnenkort alweer eindfeest bij ons op school, oei, zal ik maar een keer niet die camera vergeten[]

dan creeeren we hier een gezonde vorm van scholenstrijd[]
              Als het licht uit is................. Is het donker

Comment

• dj ThunderXplosion
                • Apr 2004
                • 82

Rabrynil,

Ten eerste welkom op het forum
                Ten tweede op die laatste foto zie ik enkel geel, paars en rode verlichting, zou je daar geen blauw of groen bij doen?
                Wat ik me ook afvraag is hoe jij die lichten laat flikkeren. 'k zie geen sturing op je lijstje. Ik veronderstel dat je voordat je 4 pioneer CD-speler en Martin-spulletjes koopt ook een controller hebt.

Met maarten ben ik het niet eens. Ik vind als je in een driehoekje op een verhoogje staat in het midden van een zaal, dat je het publiek meer kan in het oog houden. Alleen als je publiek hebt met rappe handjes hebt en ze zien het cd-tje staan dat ze altijd al willen hebben. Effe uit je koffertje pakken terwijl je aan een cd-tje aan het instellen bent. En je bent het kwijt. Dan kan je bij op de lijst van dit forum gaan staan bij 'gestolen, ...'. Maar 3 bij 3 is vind ik erg krap, 3 m voor je installatie, 4 m voor je cd-tjes + nog enkele randjes van je podium. Veel te krap vind ik dus.

Wat ik ook nog wil weten is welke versterkers je hebt voor die boxen. Ben van plan binnen een dik jaartje ook boxjes met dat aantal watjes gaan te halen en ik ben nog op zoek achter versterker om te vergelijken.

DJ ThunderXplosion

Comment

• Rabrynil
                  • Jun 2004
                  • 18

Ja, uh, ff geëdit, was meneer Licon vergeten.
                  Het was inderdaad een beetje een kermis want ze hadden gevraagd om felle kleuren .
                  Ik zal de factuur/offerte ff te pakken zien te krijgen dan heb ik de precieze specificatie want o.a. de versterkers ben ik al weer helemaal vergeten.
                  De MACs hingen gewoon met volledig vastgedraaide clamps (voor zover ik me kan herinneren), we hebben speciaal nog gecheckt of ze goed vasthingen voor als ze een leuke move zouden maken maar er was geen beweging in te krijgen, want het was toen nog nieuw voor ons om ze op deze manier op te hangen.

Op die laatste foto stond by the way alles aan, omdat ik waarschijnlijk nog bezig was met experimenteren. Ik zat boven op dat balkonnetje, boven dat spandoek. Als je goed kijkt zie je de Licon daar staan.

Comment

• splash
                    • Aug 2002
                    • 342

citaat:Geplaatst door Rabrynil

Ja, uh, ff geëdit, was meneer Licon vergeten.
                    Het was inderdaad een beetje een kermis want ze hadden gevraagd om felle kleuren .
                    Groen en Blauw is ook in fel verkrijgbaar (felgroen, felblauw)

ps. bij ons wordt er nooit zoveel meuk gehuurd voor de stunt

Comment

• Rabrynil
                      • Jun 2004
                      • 18

Tja, wij worden meestal gesponsord bij de stunt, behalve dat spandoek binnen hingen er buiten nog veel meer.

En dan krijg je soms wel een leuke budgettering om wat uit te zoeken , dus vandaar.

Comment

• splash
                        • Aug 2002
                        • 342

Bij ons ik er vaak ook wel een redelijk budget, maar dat gaat vooral op aan decoratie en dat soort bijzaken

Comment

• jurjen_barel
                          • Jun 2003
                          • 3148

wij worden meestal gesponsord bij de stunt
                          Mag ik vragen wat nu eigenlijk de stunt was? Bij ons is een stunt meer iets als: abseilen van t gebouw, alle gangen onder de rook zetten, leraren laten sumoworstelen onder t toezien van de hele school, etc. Disco'tje draaien kan iedereen, of was dat alleen na afloop?

Comment

• DjFlo
                            • Jun 2003
                            • 332

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

wij worden meestal gesponsord bij de stunt
                            Mag ik vragen wat nu eigenlijk de stunt was? Bij ons is een stunt meer iets als: abseilen van t gebouw, alle gangen onder de rook zetten, leraren laten sumoworstelen onder t toezien van de hele school, etc. Disco'tje draaien kan iedereen, of was dat alleen na afloop?
                            Wees blij dat het bij jullie mag!
                            Bij ons is dat verboden[xx(] Dus helaas geen stunt

groeten

floris

Comment

• Daan Hoffmans
                              • Aug 2000
                              • 1225

Bekend materiaal allemaal...

Jullie hebben e best iets leuks van gemaakt als ik het zo zie, jammer dat ik er niet even bij ben geweest...
                              <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

Working...