Golden Earring; Strijen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koszmo
    • Nov 2002
    • 185

Golden Earring; Strijen

Afgelopen vrijdag stond de Golden Earring weer op voetbal vereniging Strijen.

Hier wat foto's van de show:

Dit zijn alle foto's die ik van die avond heb, foto's zijn ook niet door mij zelf gemaakt; ik had me digicam niet bij me.

Ik weet ook niet echt wat er hing, alleen weet ik dat het geluid een Meyer setje was.

Het werd trouwens helemaal verzorgt door Focus

Gegroet,

Lars
    Profiel - Mailtje
  • movinghead
    • Aug 2001
    • 559

Heb ook een keer kisten mogen duwen en mogen bij hun
    MSL3 set van Meyer

Vond het licht toen wel mooi en weer eens wat anders... Echt hele heftige en snelle overgangen... Wat wel zo was is dat bijna de hele show zo is. Dus dat vond ik dan wel weer jammer.

Groet,
    Andere Lars
    [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• jakobjan
      • Jul 2002
      • 599

Ik heb ook al eens kisten gesleept bij hun..
      2 trucks laden in 1 uur en 3 kwartier dat is inclusief afbreken van het podium.

Wat ik van het licht nog weet er hangt wat varilite spul. wat conventioneel, ook een aantal stagespots geloof ik.
      Alles aangestuurd door een Hog II Console
      Jakob-Jan
      Lightjockey Beta tester
      Freelance Licht tekkie

Comment

• vic
        • Jun 2003
        • 93

welke show was dit want bij de unpluged was het geloof ik hadde ze volgens mij higehnd spotjes. Waarvan ze er ik geloof 2 op een klaptrus hadde gemonteerd met een soort rails erop zodat ze ook heen en weer konde rijden.
        greetzz
        vic[)]

Comment

• Robert
          • Aug 2000
          • 630

Klopt, maar dit was geen unplugged show, maar een 'normale'. Er werden inderdaad varilites gebruikt.

Comment

• badboyscrew
            • Aug 2000
            • 304

laatste keer dat ik een show heb gezien hadden ze iets van 14 of 18 vl-5 en 6 studio spot 575 cmy bij maar weet niet of ze dat altijd bij hebben
            groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

Working...