Flightcase TFT scherm

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koemar
    • May 2003
    • 81

Flightcase TFT scherm

Een tijdje geleden had ik een topic in de 'afdeling techniek' over het maken van een flightcase voor een 17 inch tft.
    Ik heb nu een flightcase voor mijn 17 inch scherm, mijn toetsenbord en muis. Verder zitten er 2x eurostekker, 1x vgakabel 2meter, 1x witte tape en 1x zwarte stift in.

De foto's zijn te bewonderen op http://www.picturetrail.com/flightcase

Greetz, Ronnie
    Doe-mar een Coemar!
  • pieterjan
    • Dec 2001
    • 395

dat is een zeer nette case. Wat heb je aan de binnekant van de case zitten?
    Pieter-jan Jochems
    Danstoko.nl

Comment

• rene.derksen
      • Feb 2004
      • 649

A, jammer er treden problemen op met picturetrail...

Edit: Ziet er mooi uit, maar had je dat toetsenbord niet beter op een uitschuifbaar plankje kunnen maken, en dan de muis ook weer op een apart plankje aan het toestenbord? Of kom je daan niet uit met andere spullen? Het ziet er overigens verder goed uit. Ik heb het andere topic niet verder gelezen dus vraag ik het ewoon maar, heb je em zelf gemaakt, of laten maken?
      Licht is altijd zwaar.

Comment

• djbirdie
        • Oct 2002
        • 509

ik heb geen problemen met picturetrail hoor... Maar ziet er netjes uit!
        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• timescape
          • Oct 2002
          • 328

Ik zie een muis over je gras grazen daar !

Jeroen
          PS: zeer nette case hoor !

Comment

• Koemar
            • May 2003
            • 81

Ja, Jeroen daar zit onze kat achter aan!! De binnenkant van de case is gewoon gestoffeerd. Ik wilde eerst eigenlijk ook een uitschuifbaarplankje voor toetsenbord en muis, maar dit bleek vaak onstabiel te zijn en het is gewoon NIET makkelijk om de manouvreren met een muis op een plankje. Daarom is het de bedoeling om het beeldscherm op een getipte MH kist te zetten en daarvoor de muis en het toetsenbord te zetten; Ziet er netjes uit en werkt erg makkelijk (net uitgeprobeert). Mijn opstelling ziet er dan ook wel netjes uit, zal ff zondag foto's maken. 3x getipte identieke MH kisten; 2 om de Fat Frog te dragen, 1 voor de tft en toetsenbord. En ff netjes afrokken...[)]

Greetzz!
            Doe-mar een Coemar!

Comment

• Freddie
              • Nov 2002
              • 195

Krijg jij niet het probleem dat je toetsenboord net voor dat randje van je FC blijft zitten, en je vingers net te groot zijn om hem eruit te kunnen peuteren. Met als gevolg dat je je kistje eerst op z'n kop moet houden om het toetsenboord eruit te halen?

Of valt dat nog wel mee.

Voor de rest mooie case. Knoop je dit beeldscherm aan een computer of aan een tafel?
              Als het licht uit is................. Is het donker

Comment

• Koemar
                • May 2003
                • 81

@ Freddie, het 'opbergvakje' voor het toetsenbord is hoog genoeg gemaakt. Daardoor kun je het toetsenbord er in een seconde uithalen, zonder enige moeite.

De tft hang ik aan 'n tafel (zero88 fat frog).

Greetz
                Doe-mar een Coemar!

Comment

• AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

Mooi Kissie, maar vanwaar de combi met toetsenbord ? Die kan toch gewoon bij je lichttafel in...
                  If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                  ------------------------------------------------
                  Arvid Buit
                  Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• dj_lucv
                    • Aug 2001
                    • 616

Dell muis en toestenbord

Ziet er erg netjes uit! Al zou ik aan de binnenkant wel wat schuim doen zodat de klappen die de kist krijgt niet alleen op de voet van de monitor komen.

Comment

Working...