hangen er ook nog lampen in die halve circels, of heeft het alleen zin voor de sier?
bacardi dance night
Collapse
X
-
Ik programmer de snelheid altijd op 1 schuif, van al mijn movingheads. De effectsnelheid pak ik per soort movinghead (is vooral fijn om gobo-shutter-kleuren effecten gelijk te stellen). Ik programmeer meestal ook transparant, playbacks 1-6 laat ik vaste dingen dingen in staan en playbacks 7-10 gebruik ik voor effecten. Nu, dit ligt er natuurlijk ook aan wat voor fixtures je hebt hangen hé. Als ik echt faders te kort heb, dan hang ik gewoon een jands event ad case. Werkt wel goed. Gebruik jij ook veel de read output functie om dadelijk met iets in te vallen? En de multi-cue functie?
MVG
JoAlles gaat ... als je maar genoeg betaald...Comment
-
Nee geen extra lichten in de bogen, budjet was op like usual
jup die read-output gebruik ik eigenlijk na de modulaire programatie,ik werk eerst zoveel mogelijk per group af, en dan begin ik dingen samen te rapen, die ik dan bewaar naar memory om direct onder playback te kunnen smijten (vooral voor show dinges), of onder ne cue. Multi-cue gebruikt ik ook om live ff snel wa te verzamelen en dan uit te voeren. Die effectsnelheid per movinghead type moetek is proberen, ik neem ze altijd per groep, voor speciale combinatie effecten staat die snelheid in nen apparte memory.
Greetz
Dave
Comment
Comment