A58 Eurosong

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

A58 Eurosong

Ben bezig met de show voor een groot "koor lichte muziek" wat 5 voorstellingen doet. Inmiddels hebben we er al 2 opzitten in De Maagd in Bergen op Zoom, en Middelburg en Goes volgen nog.

Wat foto's:

Deelnemer van het jeugdsongfestival van dit jaar die ook 2 nummers zingt:

Heb dr nog meer maar dit leken me er wel genoeg. Helaas niet allemaal even goed, ga proberen een komende voorstelling met een andere camera wat betere foto's te schieten want het komt af en toe niet echt mooi uit.

De rest staat hier: http://www.repsaj.nl/fotos/index.php...A58%2Fsmall%2F

Apparatuur:
    4x Martin 250 Krypton
    4x Movitec WL250 (combinatie beviel goed)
    10x Martin 518 (vallen echt in het niet bij die kryptons )
    4x Martin pro 400
    6x 4bar raylight
    Aangevuld met front uit zaalbrug + portaal, en kleurtjes uit manteaux van het theater zelf.

Voor het geluid hadden we een mackie mixert bij (40 kanaals) op een Q7 D&B systeem (primeurtje in de theaters van Nederland ), en zoals je op de foto's wel kunt zien hingen er audixen boven het podium om het koor op te vangen. Van geluid heb ik verder geen verstand.
  • test12
    • Jan 2003
    • 901

Praatjes maken geen plaatjes klopt, maar met deze plaatjes is niks mis en dan mis je de praatjes ook niet. Fraai... fraai!!!
    P.S. Wat voor camera zijn deze gemaakt en welke zou betere foto's maken?

m.v.g. Herman

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

Camera geen idee eigenlijk, die had mn opdrachtgever bij... ik heb zelf een Powershot A70 en op statief met lange sluitertijd zijn daar best mooie dingen mee te doen, maar moet je even tijd insteken... komende vrijdag/zaterdag in Middelburg dus als ik het niet vergeet zal ik het daar nog eens vergeten.

Comment

• Barthez
        • Dec 2003
        • 256

citaat:...als ik het niet vergeet zal ik het daar nog eens vergeten
        [|)]

Neem er nog eentje zou ik zeggen []

Ik moet zeggen mooi showtje, met welke tafel sturen jullie het licht aan? of gebruiken jullie de tafel die op locatie aanwezig is?

Over dat Q setje, dat is niet helemaal de primeur volgens mij, Trijntje Oosterhuis is al een tijdje op tour door de nederlandse theaters met een D&B Q setje (dat is weliswaar Q1, maar ik meen dat Q7 ook al in het theater gebruikt is[^])

Is dit Q systeem trouwens van ADSS of van Peak Audio? Of zijn er ondertussen al meer gebruikers van dit nieuwe systeem in ons land??
        Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• Jasper-Lichtbron
          • Jun 2001
          • 2155

Ah juist... ehmmm foutje

Show wordt aangestuurd met een Zero88 LeapFrog. Over dat Q systeem: dat hoorde ik ook alleen maar van zeggen, als het niet zo is is het niet zo... Het is trouwens ons eigen systeem, niet ingehuurd.

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

Netjes gedaan ! Leuke podium-afwisseling ook. Decor ziet er goed uit.
            keep going !
            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
            ------------------------------------------------
            Arvid Buit
            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• nighteyes
              • Apr 2003
              • 22

in een woord: prachtig. Mooie variaties. strakke uitlichting. een prachtig voorbeeld van kwaliteit boven kwantiteit. De hoeveelheid beschikbare lampen lijkt op het eerste gezicht weinig, maar als je dan op de foto's kijkt wat eruit komt.....zeer fraai.

Comment

• R. den Ridder
                • Sep 2000
                • 1500

mooimooimooimooi...ken zowel de mensen van de video als de regiseur enigzins (vertrek volgende week met koen naar Denemarken voor ithaka) en heb zo al heel wat van het project gehoord, maar de foto's bevestigen wat je hoort en in de recensies leest. heel het concept is gewoon af.. chapeau

Comment

• Jasper-Lichtbron
                  • Jun 2001
                  • 2155

Dank u dank u, hoe kan ik het nou beter maken zonder fatsoenlijk commentaar

Ralph, doe 'm maar de groeten van me aangezien hij er bij de laatste show niet bij is. Was een leuk projectje, op naar de volgende theatershow dan maar weer... maar was maar wat blij dat ik afgelopen zaterdag gewoon weer een ouderwets coverbandje mocht doen, heerlijk

Comment

• marcitec
                    • May 2004
                    • 13

het was erig gezelig en fijn om met deze samen te werken
                    en ik hoop dat we nog vaker samen klusjes kunnen doen
                    het zach er echt goed uit

groeten

Comment

Working...