Discoparty

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

citaat:Geplaatst door dj_xtreme
    ik vind dat je al een aardige installatie hebt maar wie ben ik hé.Volgens mij zijn er een hoop mensen die graag ook zo een installatie zouden willen hebben.Ik vind het tof!
    Het zal wel aan de leeftijd liggen en hoever je onderweg bent...

Toen ik begon vond ik dit ook supergeweldig veel en zo... Mijn klasgenoten en vrienden vinden dat nog steeds, maar ik heb - hoe langer ik er zelf mee bezig ben - steeds minder bewondering ervoor. Dit zijn in principe nog de kleinere feestjes, hè []

Nog even doorsparen en ik heb straks ook echte truss (niet zo'n simpel decotrusje van Showtec meer [:I]) met wind-ups. Maar deze opstelling is wat je minimaal van een goede, grote drive-in show kan verwachten, hiermee ga je je ook van de scholieren onderscheiden

Comment

• Barthez
      • Dec 2003
      • 256

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

citaat:Geplaatst door dj_xtreme
      ik vind dat je al een aardige installatie hebt maar wie ben ik hé.Volgens mij zijn er een hoop mensen die graag ook zo een installatie zouden willen hebben.Ik vind het tof!
      Het zal wel aan de leeftijd liggen en hoever je onderweg bent...

Toen ik begon vond ik dit ook supergeweldig veel en zo... Mijn klasgenoten en vrienden vinden dat nog steeds, maar ik heb - hoe langer ik er zelf mee bezig ben - steeds minder bewondering ervoor. Dit zijn in principe nog de kleinere feestjes, hè []

Nog even doorsparen en ik heb straks ook echte truss (niet zo'n simpel decotrusje van Showtec meer [:I]) met wind-ups. Maar deze opstelling is wat je minimaal van een goede, grote drive-in show kan verwachten, hiermee ga je je ook van de scholieren onderscheiden
      Vertel eens "scholier", waarmee onderscheidt jij je dan van de rest?
      Jij hebt straks een stuk truss met wind-ups zeg je???! Dan ben je volgens mij nog lang niet zo ver als de opener van dit topic, je zegt namelijk niks over het hebben van MH's, bar's en geluidsapparatuur.

Vertel het maar eens, wat voor niet-"kleinere"feestjes doe jij in het dagelijks leven?

Heb (of toon op z'n minst) een beetje respect voor je mede-forummers, die hiermee mischien wel hun brood moeten verdienen en niet alles van pappie en mammie hebben gekregen. Wij spreken elkaar op de dag dat ik hier foto's van jou zie van zo'n productie. En dan wel met eigen apparatuur!
      Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

Bart, wel goed lezen...

Ik zeg niet dat ik me onderscheid van de rest van de scholieren met het apparatuur dat ik bezit (overigens niks van paps en mams gekregen), maar toch begint ik 'gewend' te raken aan de massa apparatuur waarmee anderen aan komen slepen. MH's heb ik idd nog niet, maar wel een discobar en een set geluidsapparatuur, alhoewel dat is ook niet allemaal topkwaliteit.

Met de truss heb ik ook niet gezegd dat ik er ben, ik moet ook nog wat hebben om erin te hangen... Tis alleen een grote stap, die niet zo veel scholieren hebben genomen.

En foto's van mijn showtje? Kun je net zo goed een topic van een andere scholier omhooghalen en die becommentariseren, ik zie wel in dat ik verlopig nog even op het scholierenpeil blijf hangen.

Dus ik zeg dat niet om een ander af te kraken, maar ik vind dat als je hier als scholier komt, je niet meteen als doorsnee scholier moet gedragen, maar je toch nog redelijk professioneel moet proberen op te stellen tegenover de rest. D.w.z. niet overal gaan staan klijlen bij massa's apparatuur, maar gewoon kritische opmerkingen plaatsen.

Comment

• nighteyes
          • Apr 2003
          • 22

ziet er goed uit, goed gedaan, zeker gezien de beperkte ruimte. 1 klein adviesje algemeen. Let met moving heads goed op dat je ze niet op plaatsen hangt waar de straal gehindert word. als ik goed kijk zie ik dat er een of twee dicht tegen de hoek van een truss aanhangen. Dit beperkt je movinghead. Ben er zelf natuurlijk niet bij geweest, en weet dus niet de reden, maar over het algemeen, als je dit kan voorkomen is dat mooi meegenomen natuurlijk.

Comment

• rinus bakker
            • Mar 2002
            • 5430

citaat:Geplaatst door TReviers
            Ben wel geintrigeerd door die tussenstukjes = 4 x korte buis = tussen de mast en de hoekstukken.
            Hebben jullie die speciaal ergens laten maken?
            een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Kevin_DM
              • May 2003
              • 577

Deze tussenstukjes zijn gewoon te huren bij oa AED, worden ook wel eens gebruikt om ingewikkelde structuren (qua verschillende soorten hoeken, cirkels etc) passend te laten maken.
              --- watt ever you want ---

Comment

Working...