Wie herinnert zich dit nog

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MatthiasB
    • May 2003
    • 674

zal ik zeker is doen al heb ik hem al open gehad maar was me nog niet opgevallen
    NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3148

@Willyberry: kijk jij maar eens goed op de foto. Het schip wat daar voor anker ligt heet de Rotterdam, dus wat jij beweert is dat als het schip naar een ander land vaart, het dus ook maar meteen Rotterdam moet zijn? Toevallig weet ik niet zoveel van schepen, dus wist ik niet of deze vast in zijn thuishaven lag. Volg je t nog, of is dit niveau te hoog voor je gegrepen? [)]

@Olvaar: hoofdlettter etha is de H de gekantelde M is dan de hoofdletter sigma. De enige andere E die me te binnen schiet is de epsilon, bedoel je die soms? Ik heb Grieks, dus ik kan het weten. Nu jij weer

Comment

• Joost van Ens
        • Jan 2001
        • 628

Nu kan ik de plaat wel helemaal mis slaan, maar was dit dan niet 1 van de klussen waar ons forumlid mac g iets met het geluid van doen had?

weet wel dat ik destijds genoten heb op tv.
        (kwam toen nog niet zo vaak in rotterdam)

was wel zeker de moeite waard en die lazers waren er idd ook.

joost

Comment

• olvaar_be
          • Mar 2004
          • 64

@jurjen : (Nu jij weer) .. dan zal het sigma zijn .. Zo'n Somteken ...

In 1991 was dit Hét van Hét .. nu zou het een gewoon feestje kunnen zijn (allee als ge al die parcans nie had gezien)

in 2000 is de hamvraag : 'En hoeveel moving heads ? 250 of 300 ? [:-)]' times have changed ...
          Surf eens naar mijne website.

Comment

• showband
            • May 2001
            • 4516

Ik meen me wel te herrineren dat het geluid een prestigeprojekt was van Stage accompany. En dat er bergen blauwe kasten stonden maar het laag totaal niet aan de overkant aankwam.

Was zelf niet bij het geluid betrokken maar meen me (van wél betrokkenen) de opmerking te herrinneren dat er op het laatste moment nog W-bins zijn bijgezet....stiekum

Mac? weet jij het fijne van? [8)]
            Het moet wel wat stroom hebben verbruikt. []

In dezelfde periode nog betrokken geweest bij 1000-drummers.
            lekker belangrijk!

Comment

• Jurrie
              • Nov 2002
              • 402

Waar zijn die goldenscans gebleven?...

Comment

• jakobjan
                • Jul 2002
                • 599

Ons aller Stage accompany had er toen een stuk of paar Performer set's rond drijven , Ik heb er zo geen foto van maar heb ze wel gezien, eeen blauwe muur.
                Jakob-Jan
                Lightjockey Beta tester
                Freelance Licht tekkie

Comment

• AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

@Willyberry: kijk jij maar eens goed op de foto. Het schip wat daar voor anker ligt heet de Rotterdam, dus wat jij beweert is dat als het schip naar een ander land vaart, het dus ook maar meteen Rotterdam moet zijn? Toevallig weet ik niet zoveel van schepen, dus wist ik niet of deze vast in zijn thuishaven lag. Volg je t nog, of is dit niveau te hoog voor je gegrepen? [)]

@Olvaar: hoofdlettter etha is de H de gekantelde M is dan de hoofdletter sigma. De enige andere E die me te binnen schiet is de epsilon, bedoel je die soms? Ik heb Grieks, dus ik kan het weten. Nu jij weer
                  Jurjen... Niet altijd te persoonlijk worden, en iets minder arrogant tegenover collega's met jarenlange ervaring... Voor je carriere alleen maar goed...
                  If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                  ------------------------------------------------
                  Arvid Buit
                  Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• som
                    • Nov 2002
                    • 787

citaat:Geplaatst door jakobjan

Ons aller Stage accompany had er toen een stuk of paar Performer set's rond drijven , Ik heb er zo geen foto van maar heb ze wel gezien, eeen blauwe muur.
                    was wel wat toendertijd ..

ooit heb ik een verhaal gehoord over bouwers van s.a. die zo slim waren om een erg grote stack strak op het kantje van een ponton te plaatsen.
                    wat vervolgens omkieperde..
                    ook iets gehoord over kabels die door de rivier gelegd zouden zijn,
                    om de vaart niet nog eens te stremmen zouden die gekapt zijn bij het opruimen van de spullen.

waar of niet waar??
                    Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

• Willyberry
                      • Nov 2002
                      • 13

citaat:Willyberry: Misschien dat als je de rest van de gebouwen kent het je sneller opvalt
                      @jurjen_barel LEES eens voor Gij gelijk uitvalt. Als dit misschien ietsiepietsie raar stond vermeld kan ik dit best begrijpen maar voor de "Rotterdam-leken" onder ons had ik bovenstaand citaat erbij vermeld. Maar is inderdaad te hoog gegrepen voor me......!?! Turn me on baby.... lol

Ok, einde discussie "waar?" verhaal....

Comment

• kokkie
                        • Nov 2003
                        • 1166

Kabels over de bodem van de Maas? Die mogen dan wel langs een stevige staalkabel zijn vastgezet, want de stroming is daar behoorlijk sterk.
                        Ik was er niet bij, maar dat is toch mijn eerste ingeving.
                        Mijn idee: aggregaat ook op het ponten en de signalen met zenders.
                        Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• olvaar_be
                          • Mar 2004
                          • 64

Hi hi .. kokkie .. Er stonden 9 Aggregaten (lees: opleggers) .. waarvan een paar reserve ... Met een hels geluid ..
                          Geen Wonder dat SA daar zo'n hoge mooie blauwe Stackjes neerplantte

Als die parretjes aangingen, dan zag je die torens (zie achteraan foto) niemeer staan van de enorme zwarte rookpluim die uit die groepjes kwam kwam .. Een Megawattje ?

Signalen was toen nog 0-10V of PMX .. nog geen DMX .. laat staan draadloos .. hi hi

Wil je nog wat goedkope multikabel .. ik weet nog wel wat metertjes liggen .. ze kunnen wel een beetje groen zien
                          dus som :
                          citaat: ook iets gehoord over kabels die door de rivier gelegd zouden zijn,
                          om de vaart niet nog eens te stremmen zouden die gekapt zijn bij het opruimen van de spullen.
                          KLOPT !

Comment

• olvaar_be
                            • Mar 2004
                            • 64

Voor meer inlichtingen kijk ook hier eens .. met de history op R&D international
                            Er zal voor de meesten wel een lichtje (par-tje ?) gaan branden ...

Als er gesproken wordt over "A few Computer wizards and engineers " dan bedoelt men mijn vader (en zijn studenten)

Hij is ermee gestopt in 1992 .. Een van zijn student doet nog steeds mee in het hele gebeuren .. (Zit nu ook achter de MAXXYZ)
                            (moest eigenlijk 'onder contract' stoppen voor minstens 10jaar , maar dat heeft mijn vader door de vingers gezien)

Intussen heb ik geen lampje meer gezien (enkel geluid).. tot vorig jaar, terug stillekes begonnen met belichting .. heb al wat lampjes bij elkaar gesprokkeld ... Ammaaai , en da's nog steeeeeds DUUR

Mvg.
                            Peter

Comment

• jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3148

citaat:Geplaatst door AJB
                              Jurjen... Niet altijd te persoonlijk worden, en iets minder arrogant tegenover collega's met jarenlange ervaring... Voor je carriere alleen maar goed...
                              Hij bracht het alsof het het een van de meest logische dingen op aarde was, ik vond dat niet zo. Maar verder allemaal even goede vrienden.

En trouwens: Willyberry is nu ook weer niet zo oud (23)

Comment

• AJB
                                • Jul 2003
                                • 2289

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

En trouwens: Willyberry is nu ook weer niet zo oud (23)
                                Het gaat niet enkel om leeftijd... Als jij in elk mogelijk topic gaat lopen vertellen dat je grieks en latijn hebt op school, gaan er vroeg of laat mensen tegen aan lopen trappen... Bescheidenheid siert de mens
                                If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                                ------------------------------------------------
                                Arvid Buit
                                Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...