axe message party

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dave C
    • Apr 2001
    • 76

axe message party

Feesje afgelopen zaterdag (27/02/2004)

Nog enkele fotows op http://deefje.s-core.com/msgparty

Setup

light:

8 WL250 (movitec)
    12 SL250 (movitec)
    4 atomic3000 (martin)
    magnum pro2000 (martin)
    wa par56's voor sfeerverlichting

martin case p1 als sturing

sound:
    standaard discosetje(rodec+sl1200+denon)
    setje SP4
    3 bass/ 2 top per kant

Greetz
    Dave
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

Allereerst: complimenten voor het showtje, ziet er zeker niet verkeerd uit!

Ten tweede: waarom een aggregaat? Was er in die hele sporthal geen 380 te vinden?

@jeroen: ik schat 600 people, maar dave weet da denk ik beter.

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2138

tis mooi hoor, toch enkele vraagjes:

waarom zo weinig pars? is toch altijd leuk.
      en ja dat agregaat, te weinig stroomvoorzieningen in de zaal daar?

mvg
      ronny
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Iko
        • Feb 2002
        • 766

Ik denk dat je met washes toch wel een zelfde soort effect kan krijge als met parren, of meer zelfs. Zeker voor die discoshowtjes maakt dat naar mijn mening niet echt verschil. Mijn ervaring is dat de parren bij ons meestal meer uit als aan staan [:I]

Comment

• LJ Tom
          • Nov 2003
          • 202

citaat:Geplaatst door Iko

Ik denk dat je met washes toch wel een zelfde soort effect kan krijge als met parren, of meer zelfs. Zeker voor die discoshowtjes maakt dat naar mijn mening niet echt verschil. Mijn ervaring is dat de parren bij ons meestal meer uit als aan staan [:I]
          Als vulling voor vast licht is een par toch altijd mooi. Maar als je stroomuitval ed heb gehad, dan kan je met je par weer direct aan de slag, maar je ontladingslampen die zullen eerst terug moeten afkoelen, en dan gaat je show 5 tot 10 minuten verder zonder enig licht als er enkel intelligent hangt
          Groeten

Tom Venken

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

citaat:Geplaatst door LJ Tom

Als vulling voor vast licht is een par toch altijd mooi. Maar als je stroomuitval ed heb gehad, dan kan je met je par weer direct aan de slag, maar je ontladingslampen die zullen eerst terug moeten afkoelen, en dan gaat je show 5 tot 10 minuten verder zonder enig licht als er enkel intelligent hangt
            Dan ga je wel erg ver... ik ga er toch altijd maar vanuit dat de stroom inorde is! Vind het er erg chique uitzien moet ik zeggen, inderdaad hadden misschien wat barretjes aan de zijkanten met de juiste kleuren nog een leuke fill geweest, maar aan de foto te zien was dat echt niet nodig.

En dan de vragen over een agregaat; een 380 zal er misschien wel geweest zijn, maar daar zit in zo'n sporthal vaak nogwel iets op (keuken / frietuur / bar enz) dus een agregaat is meestal pure noodzaak. Zo ben ik het tenminste meestal tegengekomen. Er hangen en toch redelijk wat wattjes als je L&G bij elkaar optelt!

Comment

• Dave C
              • Apr 2001
              • 76

aggregaat was gewoon nodig, de voorzieningen in de sporthal waren niet alles + zoals men al zei, men had nog stroom nodig voor andere dingen van algemeen nut. Parren was keus van de organisator, er hingen er enkele voor de uitlichting van de bar/toog + dj en aan de inkom. Ik had er zelf graag nog gehad zonder kleur filter om als blinder te kunne gebruiken maar zat nietmeer in het budjet, dus liever dan de washe ipv de parre.

twas dus zaterdag de 28ste er was +- 1600 man volgens de organisatoren

kwa video was er ook nog een beamer en sonycam met nightshot + pc met wat animaties/filmkes e.d

Greetz
              Dave

Comment

• Kevin_DM
                • May 2003
                • 577

citaat:Geplaatst door (iCe)

Dan ga je wel erg ver... ik ga er toch altijd maar vanuit dat de stroom inorde is!
                Maar meestal staan de togen & allerlei prullen van de organisatie bij op de stroomkringen en hier gebeuren wel eens fouten mee...
                --- watt ever you want ---

Comment

• tomv
                  • Jun 2003
                  • 331

en ter lopen af en toe mensen rond die denke overal iet moeten in te steken.
                  En dan valt ineens alles uit en wie krijgt het dan op z'n kap?
                  juist jah

en een 'persoonlijk' aggregaat is dan wel een degelijke oplossing.
                  en iedereen is content
                  Tom

Comment

• Jasper-Lichtbron
                    • Jun 2001
                    • 2155

citaat:Geplaatst door Kevin_DM

Maar meestal staan de togen & allerlei prullen van de organisatie bij op de stroomkringen en hier gebeuren wel eens fouten mee...
                    Niet wanneer je van tevoren duidelijk aangeeft dat er een helemaal vrije groep moet zijn! Als dan blijkt dat dat niet zo is heb je al het recht om niet met opbouwen te beginnen totdat die er wel is. En als dat dan een extra aggregaat betekend, dan moet die er maar komen!
                    Jij wordt erop aangekeken als halverwege de show ineens alles uitvalt, dus je moet er zelf voor zorgen dat dat niet gebeurd; en dat kan heel goed door zo'n regeltje van tevoren aan te geven aan de organisatie; wij hebben er nog nooit problemen mee gehad op deze manier.

Comment

• Kevin_DM
                      • May 2003
                      • 577

Tsja, alleen jammer dat in de meeste gewone fuifzalen een algemene diff staat voor alles, en dat ze het dan meestal aan de toog nodig vinden om wat extra rommel in te prikken.

En gewoon niet opbouwen als je dan geen eigen generator krijgt ?? Dan kan je wel helft van je "gewone" fuiven gaan schrappen vrees ik.
                      --- watt ever you want ---

Comment

• Jasper-Lichtbron
                        • Jun 2001
                        • 2155

Nou goed, dan zal het bij ons een uitzondering zijn dat het meestal gewoon goed geregeld is met de stroom?

Comment

• rinus bakker
                          • Mar 2002
                          • 5429

En de volgende keer wel graag een pak jute tussen de staalstrop-basket en het stalen I-profiel!
                          En graag zonder schuine reeptrek. (=Verboden!)
                          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...