Varken in huis gehaald

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Varken in huis gehaald

Zow...

Hij is er!
    1x playbackwing
    1x programmerwing
    1x DMX-widget (2de volgt)

Zo... preproductiefase zal nu stukken vlotter gaan voorlopen met deze leuke blauwe doosjes!
    Ervaringen volgen, pas een uurtje oud en lijkt vlot te lopen!

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!
  • Music Power
    • Apr 2001
    • 382

Ziet dr mooi uit man tom.
    Ben erug benieuwd naar je gebruikerservaringen er mee. Mja dat duur nog ff voor je dr wat over kan vertellen
    Greetz...Frank

Comment

• quincman
      • Mar 2003
      • 66

ik weet dat ik nu heeel stom ga klinken, maar welke lichttafel(s) is/zijn dit? ben de naam kwijt...

Comment

• PowerSound
        • Nov 2001
        • 1892

Hey Tom, ben ook zo'n setje aant bouwen, ben al goed bezig, heb al dezelfde muis al de jouwe
        PSL Bvba powered by
        L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
        Yahama LS9-32 / MC7L-48
        Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
        Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• quincman
          • Mar 2003
          • 66

mja tis dus de hogpc ben ik achter, zijn deze nu voor live gebruik of niet, of moet je daarvoor die console hebben?

Electronic Theatre Controls, Inc. Lighting solutions, control equipment for Theater, Film & TV studios, Architectural spaces and entertainment industries.

en heeft dit een voordeel tov de console? of heeft die console een voordeel tov dit, of heb je dit juist nodig om die console te programmeren?

ja ik weet het, veel vragen :P als het hier niet thuis hoort zeg je het maar, dan maak ik wel een ander topic aan

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

Hog PC kan (d.m.v. dmx-widgets) dmx uitsturen, en draait op exact dezelfde software als de HogII (pc-versie hogIII in aanbouw). Verschil is hierin, dat de software draait op een PC, en de boards enkel als matrix werken. Uitwisseling shows (PC en HogII) is geen enkel probleem ! Je kunt aan je PC gewoon 2 touchscreens maken (heeft tom ook gedaan), en hiermee de volledige access van de HogII creeeren. Voorprogrammeren shows kan nu thuis met de hands-on possibility's van een van de beste tafels ter wereld ! Kleine shows kun je prima draaien op dit systeem, en als back-up is íe ook te gek natuurlijk. Voor grote shows pak je voor de stabiliteit toch de echte hog, maar daar is dan ook het budget voor.
            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
            ------------------------------------------------
            Arvid Buit
            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• dabassman
              • May 2003
              • 172

Heb er gister een tentamen voor gemaakt en denk dat ik het wel ghoed gemaakt heb. Ik vind het zelf wel leuk werken. Ik heb dan alleen nog maar basis dingentjes gedaan maar toch leuk.
              Greeeeeeeeets
              Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!

Comment

• kristof
                • Jan 2004
                • 36

en hoeveel kost dit varkentje eigenlijk???

Comment

• AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

Listprijzen zijn voor de Panels 2800 euro p.stuk, 1715 euro per dmx-widget, touchscreens rond de 800 euro p.stuk, en dan nog de kosten van een pc+ flightcases... You do the math
                  Arvid Buit

Comment

• test12
                    • Jan 2003
                    • 901

Mooi vet gewassen varkentje!

m.v.g. Herman

Comment

• BENjpt
                      • May 2002
                      • 381

citaat:Geplaatst door dabassman

Heb er gister een tentamen voor gemaakt en denk dat ik het wel ghoed gemaakt heb. Ik vind het zelf wel leuk werken. Ik heb dan alleen nog maar basis dingentjes gedaan maar toch leuk.
                      Greeeeeeeeets
                      Tentamen over Hog? Welke opl. doe jij?

ps op foto 2 lijkt de rechter lamp een geintegreerde zwanenhals
                      Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!

Comment

• AJB
                        • Jul 2003
                        • 2289

In amsterdam zit volgens mij zo'n theatertechniek opleiding (niet OTT), die het nodig vind mbo-basis-studenten, de beginselen van de hog mee te geven... We hebben hier al eens discussie over gehad, dus zal me hier verder niet meer over opwinden...

Maar da's dus je antwoord Benjpt...
                        Arvid Buit

Comment

Working...