Wat is dit voor tafel ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FiëstaLj
    • Oct 2000
    • 2068

Wat is dit voor tafel ?

of als die link het niet doet...

http://groups.msn.com/_Secure/0TgDFGZQW53u9BiFCGHGdSbChex4zphhAxu25ZN*!t*j6u3LoM qepqXlEFTBO!NlSrs7FEm0yGFlTWTHB!mP9SIkYU1DoEM8KGkj SjAtMoeZ4EXy7CeTCjw/maffe%20tafel.jpg?dc=4675459108345418257

Kent iemand hem ? ik heb em nog nooit gezien.
    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

Tijs,

Ik heb dat ding in de grote hal zien staan bij Innercity.
    Volgens mij gaat het om een desk voor een multicolour laser...
    Link kan ik je niet geven, laat staat een merk...
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• movinghead
      • Aug 2001
      • 559

Tis volgens mij niet van Pangolin, en naar mijn idee werk Hugo alleen met Pangolin.

Ik heb hem een keer gezien. Was het niet een heel blitz video ding?
      [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• Stijn Vanstiphout
        • Oct 2000
        • 1160

citaat:Geplaatst door movinghead
        Ik heb hem een keer gezien. Was het niet een heel blitz video ding?
        Ben bijna zeker van niet .

mvg,
        Stijn Vanstiphout,
        LVL Multimedia
        België

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• cornedure
          • Jul 2002
          • 230

Een wilde gok wegens niet te checken (vind nergens een foto terug), maar zou dit niet de beruchte Icon MBox kunen zijn? Ziet er mij iets met veel kleurtjes (layers of gobo's) uit.

Daarbij, het fadergedeelte vertoont zekere gelijkenissen met de icon mini-console.

Comment

• oversound
            • Dec 2003
            • 218

Dat is op trance energy.
            Heb er een tijd bij staan te kijken want ze stonden een beetje links in zaal en je kon gewoon om hun heen lopen.
            Vond het nogal vaag want normaal staan ze wel een beetje afgeschermd van het publiek. Een dronken iemand had zo bier over de tafels heen kunne gooien
            groet,
            emiel
            Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• oversound
              • Dec 2003
              • 218

Ohja vergeten me antwoord op de vraag.
              Er staat een mcs 3800 van ???????? jl cooper of zoiets. Maar dat is op de foto het meest linkse deel van de tafel.
              Dit is gebruikt voor de lasers.
              Groet,
              Emiel
              Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• AJB
                • Jul 2003
                • 2289

Ziet er idd uit als een JL Cooper MCS-3800, aangevuld met een MCS-3000X fader wing (zie althans dubbele rij faders). Linker dingetje zou een MCS-CLIPSHOT kunnen zijn...Of iets van een ander merk.

Voor info check www.jlcooper.com
                If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                ------------------------------------------------
                Arvid Buit
                Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• sanderdv
                  • Nov 2003
                  • 8

citaat:Geplaatst door oversound

Dat is op trance energy.
                  Heb er een tijd bij staan te kijken want ze stonden een beetje links in zaal en je kon gewoon om hun heen lopen.
                  Vond het nogal vaag want normaal staan ze wel een beetje afgeschermd van het publiek. Een dronken iemand had zo bier over de tafels heen kunne gooien
                  groet,
                  emiel
                  Klopt inderdaad.

P.S voelde me er ook beetje raar staan ja..(assistent pyro's)
                  Live your lights..uhh life!

Comment

• Martin Hoogeind
                    • Sep 2003
                    • 60

citaat:
                    Dat is op trance energy.
                    groet,
                    emiel
                    Tja, ben er als lichtoperator actief geweest, en moet je zeggen dat als wij (alle operators) op vrijdagavond arriveren om 's nachts te programmeren, dan staat de regie er altijd zo bij. Normaal is het bij ID&T zo dat als wij dan zaterdags overdag slapen, om 's avonds de show te komen draaien ontstaat er altijd een soort decor omheen. Dit bleef dit keer achterwege, waarom dat weet niemand!

Comment

Working...