Diverse Foto's van het afgelopen jaar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Robert  R
    • Feb 2001
    • 78

Diverse Foto's van het afgelopen jaar

Afgelopen tijd heb ik geen foto's geplaats van klussen die ik gedraaid. Inmiddels heb ik zelf een foto site opgezet dus ik ben benieuwd naar reactie's van jullie

MVG

Robert

• Lazy
    • Sep 2003
    • 294

bij mij doet de site het niet....

Comment

• Rudy Vorstenbosch
      • Jun 2001
      • 1429

Hey Robert,

Leuke collectie heb je opgebouwd,

Kan je hier eens wat meer info over geven:

Comment

• movinghead
        • Aug 2001
        • 559

En zou je hier wat meer over kunnen vertellen?
        Vetgaaf

[CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

Wat is dit dan?? een rioolduik strontgooifeest?? of toch bezigheidstherapie voor de ratten??
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• musicjohn
            • Aug 2001
            • 1102

Blijft moeilijk om te lezen hé jongens. Er staat toch: "Premierre Harry Potter... moest rook in de gracht".

Alleen ik zou zulke apparatuur nooit op een rubber-bootje plaatsen. Een vaste bak... okay. Maar dit? Nooit never niet !!!
            Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4516

Mag ik als oud vaarinstructeur vermelden dat dat bootje van PVC is en niet tegen hoge temperaturen/overdrukdruk kan. En ook geen gescheiden luchtkamers heeft.

Je overbelast nu de lasnaden van het ding al. Als de hete rook er iets te lang langs loopt zinkt het ding+je stroomkabel. [B)]

Bij het langzaam leeglopen wat die dingen onder overbelasting sowiso al doen. raakt ie zijn vormstevigheid kwijt waardoor ze bij het minste golfje omslaan. (golfje drukt tegen zijkant-lucht wordt naar andere kant luchtkamer gedrukt-golfje zakt-gewicht bovenop vangt dat op en begint omlaag te zakken-drukt daardoor, eenmaal in beweging, de lucht steeds sneller door eigen gewicht weg-boot slaat RAZENDSNEL om. Een persoon die een forse rugzak in het water laat vallen kan al de trigger zijn. geen fabel) [:0]

Het kunststof en zijn verlijming is NIET bestand tegen chemicaliën. Zoals benzine, solvents e.d. Normaal duurt dat lang voor je er last van hebt. Onder overbelasting moet je nog maar hopen....

Hoe weet je zeker dat met wind de boot niet beweegt en 220V zaken in het water zakken? [?] Die dingen vangen enorm wind en hebben geen waterverplaatsing van zichzelf.

Niet met speelgoedbootjes werken voor iets anders dan recreatief rondpeddelen dus.
              lekker belangrijk!

Comment

• Robert  R
                • Feb 2001
                • 78

Sorry jongens mijn site ligt er tot 12 uur vanacht (maandag) uit vanwege te veel data verkeer (wanadoo vind het niet leuk geloof ik) sorry

En een reactie over de foto van het rubberbootje. Dit was in de periode dat ik nog niet bij Purple Haze werkte. Ik liep toen stage bij een bedrjf in Utrecht en daar hebben ze dit dus ook gedaan. Persoonlijk zou ik zelf ook nooit zoiets doen maar ja ik was toen maar een stagiare.....

En dan nu nog de vraag van showtechniek over de foto. Wij hebben decorzuilen gemaakt waar we een washlight in kunnen zetten. De decorzuilen zijn gemaakt van een soort golfplaat waardoor je de lamp niet ziet maar wel het licht. Deze foto is genomen terwijl er een 'rainbow shape', voor de avolight gebruikers onderons wel bekend, op zit. Als je nog meer vragen heb hoor ik het wel

MVG Robert

Comment

• AJB
                  • Jul 2003
                  • 2289

citaat:Geplaatst door Robert R

avolight gebruikers onderons
                  AVOLITES !!! laten we niet gaan vloeken zegmaar...[)]
                  If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                  ------------------------------------------------
                  Arvid Buit
                  Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• ljlarzzzie
                    • Aug 2003
                    • 92

eej robert R... welke van Purple Haze gang ben ju nouw?!

greetzz

Larz
                    ( Minkema Licht & Geluid team ; oftwel xit ook op de minkema waar je zo te sien gedraaid heb he...)[}]

Comment

• Robert  R
                      • Feb 2001
                      • 78

Hey nou ik heb niet op de minkema gedraaid ben namelijk lichttechnicus en geen dj Op de nieuwe minkema ben ik met de kerstshow en afgelopen keer met de ouderavond ofzoiets druk bezig geweest met het licht. En op de oude locatie ben ik niet altijd van de partij(bij de discofeestjes), soms voor het licht. Ohja ik heb op de oude lokatie minkema wel die video installatie erin geknutseld misschien weet je dan wie ik ben

Laterr

Robert

Werkt jij bij Teun (klaproos)?? dan ken jij mij misschien ook wel van de TD van purple haze want daar ben ik namelijk ook regelmatig te vinden.

Comment

• mennobroere
                        • Apr 2003
                        • 89

Ey Robert

Jah lars is van Teun oskam (klaproos) ik namelijk ook en zit toevallig op de Kalsbeek en ben op het eind feest geweest wat er ook op staat. Zag er erg mooi uit.

Ik hoor vaak van teun verhalen over jullie en kan nu het eigenlijk eens egt zien haha

Ik ben ook bij Woerderse vakantie week geweest ik was daar niet egt tevreden over. maarja niet dat klaproos alles is

greetz menno

Comment

• ljlarzzzie
                          • Aug 2003
                          • 92

Jep, werk bij teun zoals menno al zei, alleen ik kom verder bij PH zelf niet zo vaak...dus ook niet bij de td...
                          Volges mij heb ik je bij de kerstshow op de steinhagese weg idd wel gezien... (WAT WAS DAT SHIT[}] (geluid dan..., en licht was 's middags niet erg veel van te zien...)...

Kome jullie ook met MinkemaMuziekTheater?? (sorry maybe btje offtopic[8D])

- kan wel kloppen dat je nie so vaak op de minklaan ben, meestal doe jesper (ju collega) ut licht of licht/geluidteam self....

Comment

• Robert  R
                            • Feb 2001
                            • 78

Vertel wat vond je mis aan de wvw?? Het mooie is wij leveren alleen spullen en geen technicie Helaas was ik daar niet bij.
                            Ik zat toen 3 weken in friesland voor een opera in dolby 5.1 erug leuk. Trouwens ook te zien op de site onder kopje "spanga".

Over minkema kerstshow...zal ik daar mijn mond over houden maar nee ik zal het ff snel uitleggen. Wat word er besteld bij ons, een spraaksetje voor in de gymzaal en wat licht om het 1 en ander uit te lichten.
                            Dus 6 zuiltjes per kant voor het geluid. Makkelijk haalbaar zou je zeggen totdat ze met een dansact aankomen wat moet knallen.... 's middags hadden we geen tijd meer om spullen te halen. Voor 's avond hebben we sp2 topjes en sp2 subjes bijgehaald voor de dans act. En toen was het ineens een stuk beter.

Licht vond was ik zelf over te spreken omdat ik niet veel materiaal tot mijn beschikking had en wel veel spec. en dergelijke moest creeeren.En het zag er gewoon strak uit. Helaas geen foto's van gemaakt.

Comment

• ljlarzzzie
                              • Aug 2003
                              • 92

Licht was smiddags niets van te zien, maar na reacties hoorde ik dat het savonds btr was.
                              Geluid was smiddags bar slecht, dus zulle we ut maar nie meer over hebben...!

Comment

Working...