tijdelijke ijsbaan verlichten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • yvobtv
    • May 2002
    • 272

tijdelijke ijsbaan verlichten

hee hoi vrijdag een klusje gedaan in Hillegom.
    ter ere van 100 jarig bestaan rabobank hillegom.
    trussje eromheen gezet en wat wapper lampjes erin.
    bestuurd met een pearl2004

oja ik heb een nieuwe digitale camera
    (((((((ik denk dat ik wat extra bassen meeneem voor de spreiding.)))))))
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

Ziet er goed uit.

Maar hoe heb je de trussen ingehangen? Het lijkt op de foto's alsof de steels om die dunne dwarsbalken zitten en niet om de hoofdspanten.
    En kon je niet wat hoger in de kap hangen?
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• yvobtv
      • May 2002
      • 272

oja en het was de bedoeling van foute disco. dus.......geslaagd.

Comment

• yvobtv
        • May 2002
        • 272

nop er zou eerst een hogere tent komen maar dat bleek dus niet zo te zijn. lang leven de communicatie. en het staat op de grond er is niks aan de tent zelf gehangen.
        oja uurtje voor de opening/start show werd duidelijk wat er ging gebeuren. dus niet zoals gebruikelijk eerstuitgebreid kijken en dan lichtshow progge dit was effe een paar chases en shapes progge en on the fly de show draaien. zonder zelf ooit de muziek gehoord te hebben. er was dus alleen medegedeeld dat het een beetje ala rollerschate 70's 80's moest zijn

Comment

• - -Niels- -
          • Aug 2003
          • 253

Zozo, bijzonder, schitterend, en mooie kleuren hoor!
          Ziet er ècht mooi uit!

Comment

• R. den Ridder
            • Sep 2000
            • 1500

jammer hoor, weet niet of jullie de foute discotheken uit de jaren '80 nog kunnen herinneren? dat was een chaos vloekende kleuren door elkaar! erg geslaagd dus als je het mij vraagt.

positionering kan misschien beetje strakker, maar met een uurtje of 3 programmeertijd niet verkeerd hoor, blijft sowieso moeilijk een lage tent netjes uit te lichten zonder grote vlekken

vindt het dus wel mooi, zeker gezien de onvermijdelijke stress die voorbijkomt

Comment

• yvobtv
              • May 2002
              • 272

maak er maar een uurtje van.
              maar goed er is en blijft er een het niet eens. maar ja niet iedere klant heeft geld voor een bouwdag en ontwerpdag.
              voor degene die zich afvragen of wij wel "serieuze" verantwoorde shows kunnen doen kunnen bv op www.rock4.nl kijken. de theatershow pure doen we o.a. en zie oude posts over oud en nieuw. afgelopen jaar was een klein budget maar jaren ervoor waren groter.
              kwee niet of iemand die nog kan herineren?
              maar nu stop ik misschien dat ik er morgen ofzo nog een foto van opzij bij doe ik kijk wel
              groetjes

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3148

Dit is dus onwijs fout, dus geslaagd in dit geval [)]
                Je hebt alleen wel erg veel foto's van de schaatsters genomen, een paar is goed, maar dit zijn er wel erg veel.

Verder: volgende opdracht maar ff laten zien dat jullie wel met kleurenfilters en -schijven om kunnen gaan.

Comment

• djbirdie
                  • Oct 2002
                  • 509

Het idee is er leuk! Wat hing/stond er precies?
                  grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• flying pig
                    • Nov 2003
                    • 12

Lijkt idd op een disco-frisco feestje met al die kleuren door elkaar te gebruiken.
                    je krijgt veel mooiere combinaties met kleuren van dezelfde tint of 2 tot MAX 3 kleuren te gebruiken.
                    Is maar een suggestie....
                    greetz,

Comment

• delighted
                      • Jul 2003
                      • 420

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

Dit is dus onwijs fout, dus geslaagd in dit geval [)]
                      Je hebt alleen wel erg veel foto's van de schaatsters genomen, een paar is goed, maar dit zijn er wel erg veel.

Verder: volgende opdracht maar ff laten zien dat jullie wel met kleurenfilters en -schijven om kunnen gaan.
                      "Een fout feest" betekent echt niet dat je er maar een puinzooi van moet maken van de lichtset.

Ben het volkomen met AJB eens (jaja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit ). Achter iedere lichtstand hoort een idee te zitten, en bij een flink aantal standen bij deze ijsshow kan ik dat idee er iig niet uithalen.

Comment

• - -Niels- -
                        • Aug 2003
                        • 253

Ach, ja, misschien bij nader inzien had ik het toch mooier gevonden dat het er wat 'straker' uitzag...

Comment

• Pieter Huijgen
                          • Sep 2003
                          • 766

Je voorziet een evenement als 100 jaar rabobank van licht en komt zo onbeslagen ten ijs??

Met een evenement als dit komt er meer bij kijken als alleen technisch inzicht,
                          denk eens aan managementvaardigheden en creativiteit.
                          Het licht van een evenement ontstaat al op de tekentafel bij het intepreteren van
                          decorontwerpen, draaiboeken, scipts e.d. en niet bij het inhangen van een spotje of
                          het inschakelen van de lichttafel.

Als ik naar het plaatje kijk is het licht het enige dat mij hier
                          opvalt. Terwijl ik toch de indruk heb dat mensen in eerste instantie
                          komen kijken naar de schaatsers. Wat jij hier neergezet hebt is een
                          lichtshow, en niet een visuele ondersteuning van de prestaties die
                          door de schaatsers worden neergezet.
                          Een volgspot had trouwens niet misstaan!
                          Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Jasper-Lichtbron
                            • Jun 2001
                            • 2155

citaat:Geplaatst door par-av.nl

Een volgspot had trouwens niet misstaan!
                            Hehe, en eindelijk weet ik wat ik zo onwijs mis op die plaatjes, een volgspot inderdaad... en als je dan de kleurencombi's netjes had gemaakt waren die positiestandjes waarschijnlijk niet eens opgevallen omdat het er allemaal erg mooi uitzag! Staat er sowieso nog ergens normaal licht op de schaatsers? Of is dat intelli alles? zit me nu zelf af te vragen hoe ik dat gedaan zou hebben, frontlicht wordt een beetje moeilijk en een volgspot werkt ook maar vanaf een kant natuurlijk....

Comment

• delighted
                              • Jul 2003
                              • 420

Frontlicht bij een ijsbaan is op zich niet zo'n probleem, maar met 8 parren ga dat natuurlijk nooit redden. Je houdt dan namelijk maar 2 parren per kant over. Een knappe jongen die dan een frontje kan maken zonder gaten erin. Zullen flink wat 2 kwers het dak in moeten die rondom hangen om echt een fatsoenlijk front te creeren.

Om fatsoenlijk met volgspots te werken zal je van minimaal 3, maar liever 4, volgspots gebruik moeten maken. Dan zou je 1 iemand, of 1 couple, een goed frontje kunnen geven. Er dan wel vanuitgaande dat het publiek aan 4 zijden van de ijsbaan kan kijken.

Comment

Working...