Wie kent deze movingheads?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timescape
    • Oct 2002
    • 328

DeAl,
    begin hier alsjeblieft niet de discussie of Martin wel of niet deglijk is, hier hebben zeer veel mensen zeer veel verschillende meningen over, en je zal dan zien dat er zo een moderator tussen moet komen. Ik persoonlijk vind het zeer goed materiaal. Maar goed, dat moet je uiteraard zelf ondervinden. Feit is echter wel dat de Minimacs gezien worden als probleemdingen, omdat ze door de enkele arm minder geschikt zijn voor on-the-road werk. Hier is dan net wat extra zorg en aandacht nodig, en meestal wil dit bij een drive-in er weleens bij inschieten. Ik hoor van veel mensen dat ze prima voldoen, maar dat zijn dan allemaal vaste installaties.
    Maar het merk Martin op zich, is voor mij op dit moment zeker de nr.1 op lichtgebied !

Groeten, Jeroen

Comment

• Rock On
      • Jan 2004
      • 250

@ DeAL, ik doelde met mijn opmerking ook niet op de kwaliteit, maar op de manier van ophangen van de kop. En wat Timescape zegt klopt ook, met de juiste zorg kunnen MM's een erg leuke toevoeging zijn op je set. Zorg wel dat je ze goed vervoerd, dan blijven ze het langste heel. Ik zag bij de importeur/grootverhuurder hier in NL mooie kratjes met de cut-out in schuim. Die kratjes passen precies in een standaard kabelkist. Zag er erg goed uit.
      "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Comment

Working...