mommenteel zijn de pattends nog wel van ernst.
Impulz indoor 6 december 2003
Collapse
X
-
-
Maar ze gaan wel duidelijk naar AED belgie, verhaal is daar ook bevestigd geweest (incl een nest high end moving headjes)
bevestigd door?Comment
-
Magazijnier & zaakvoerder AED (Glenn & Roel dus)citaat:Geplaatst door flying pig
Maar ze gaan wel duidelijk naar AED belgie, verhaal is daar ook bevestigd geweest (incl een nest high end moving headjes)
bevestigd door?
Ze wisten me te vertellen dat ze de materiaalstock van een nederlandse firma (met oa patend lights & high ends) hebben over genomen en dat dit binnenkort richting Willebroek verhuisd...
Aangezien jullie hier vertellen dat er maar één verhuurfirma in NL patend light heeft en aangezien er hier al geruchten zijn over een overname door AED, zal het zo ook wel zijn.
--- watt ever you want ---Comment
-
Ik heb zo een vermoeden dat Newbie "Flying Pig" wat dichter bij het (spreekwoordelijke) vuur zit dan dat hij op het eerste gezicht laat blijken!
En ik weet daarom ook haast zeker dat Newbie "Flying Pig" geen 21 is..
Correct me if i'm wrong.....Comment
-
juist..we zijn een maand verder, en wat werd er uitgedeeld bij de PA markt?
BELANGRIJKE OPENBARE VERKOPING ten laste van o.a. E&W en de resten van X-storage, zouden de patendlights dan toch niet naar willebroek gaan? ze staan iig hier te koop in de katalogus..Comment
-
Overname door AED in Willebroek is idd niet door gegaan. Plan is een kleine maand geleden afgeblazen. De openbare verkoop zou er komen door een faillisement, door het van vroeger mee overgenomen schulden, die te hoog uitgevallen zijn om rendabel te geraken.--- watt ever you want ---Comment

ik wacht vol spanning af

Comment