Oud lichteffect, wie kent het?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michael
    • Nov 2002
    • 643

nee de trafo is goed echter moet alles via een sleepcontactje zoals je het al zegt dus twintig sleepcontractjes[xx(].... De galaxy's hadden gewoon een kabeltje die door de holle buis naar boven kroop maar zelfs dan kun je ze nog niet appart aansluiten of ga je twintig + aders en een - ader door zo'n dun buisje leggen. Succes

Laat het gewoon zoals het is. Haal alle lampen eruit. Verf de bol mooi zwart. Twee laagjes is aan te raden. + ga nu niet direkt alle parren vervangen want ze zullen toch altijd springen wanneer je het niet verwcht. Alle parren nieuw is geen garantie dat ze ook allemaal in een keer weer kapot gaan endan even op lokatie weer twintig nieuwe parren vervangen[][][xx(]

Comment

• Stefke
      • Sep 2003
      • 259

Ik vrees dat ik ze wel allemaal moet vervangen.

Heb gisteren (lees vannacht, meteen na aankoop) ongeveer de helft al uitgemeten en allemaal stuk, ik vrees dus dat ze er allemaal uitliggen. Vraag me niet hoe het kan, je ne sais pas!

Ik ga wel eens kijken hoeveel volt die lampen zij die er nu inzitten. kunnen best 6V zijn en jah, dan springen die dingen dus zonder Trafo.

12V moet je hebben![8D]

ah zo dan

Comment

• Jurrie
        • Nov 2002
        • 402

Heb toch spijt dat ik dat barrel van e-bey niet gekocht heb [8].

Comment

• Stefke
          • Sep 2003
          • 259

Yes Yes,

Zoals ik al d[8]. 12V lampen en 2 van 6V, pats dus en alles kapot.

En nu, meine damen und herren, ga ik koken.

Tot een dezer

Groeten

Steven
          ah zo dan

Comment

• sctrl
            • Dec 2003
            • 4

Heb toevallig vorig weekend er nog een paar van die bollen zien staan in een winkel in blankenberge

Comment

• Stefke
              • Sep 2003
              • 259

Zo hee, 12V lampen vinden is ook geen makkie. Mijnheer heeft u 12V Par 36 Spots?? Huh[xx(] 12V??[^] die zijn toch 6 Volt

Nee, die zijn er ook in 12 en 28 v[]

Dan moet ik die bestellen mijnheer[V]

Bon, Maandag worden m'n 12V spots geleverd en nog goedkoper dan de 6V Hehe. Het is niet wat je kan, het is wie je kent

Oh trouwens sctrl, die bollen in Blankenberghe zijn toevallig niet met par 36 spots? ik kan me niet inbeelden dat een winkel zulke dingen verkoopt.

Trouwens lachen, want ik heb dus zo'n nep spul speelgoedje gekregen van m'n vrouwtje, als grap. zat wel een bon bij met een goed voor een echte[][]. Ik ben met mijn vrouwtje met mijn gat in de boter gevallen.

Als mijn bol klaar is, krijgen jullie nog eens wat foto materiaal.
              ah zo dan

Comment

• Jasper-Lichtbron
                • Jun 2001
                • 2155

Foto van uit elkaar mag ook hoor, ik heb nooit het lef gehad om m eens open te schroeven (was ook niet nodig, zijn alleen een keer de sleepcontacten vervangen door iemand anders)

Comment

Working...