Je mag ze er best over heen leggen, alleen moeten ze wel goed vast zitten, ik denk eigenlijk dat dat wel goed zit
Wie zoekt de fout?
Collapse
X
-
Dit was een productie van ons. De kap is er inderdaad van afgevallen. Gelukkig waren er geen gewonden. Het ging hier evenwel om een gehuurde mac. Ga de bedrijfsnaam hier niet noemen van het bedrijf omwille van een goede onderlinge collegialiteit. Ik was niet aanwezig op deze productie, ik zat op een andere productie met 'onze' maccen. Bij het programmeren was er naar het schijnt nog geen vuiltje ad lucht. Zoiets verwacht je ook niet. Na de productie toch maar preventief alle maccen nagekeken.
MVG
PS: die trussen liggen echt niet los op elkaar hoor. Denk je nou echt dat men dit zou doen, we zijn misschien prettig gestoord, maar zo ver zouden we toch niet gaan [
)][
]
Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...Comment
-
Ja dit zijn allemaal zaken dat men kan tegenkomen op een tour of fuif, ligt dit aan slecht onderhoud ofzo Who nows. Dwr kan daar natuurlijk ook niks aan doen als men de macs huurt veronderstelt men dat alles in orde is, om alles te checken als je wat huurt, je zou soms niets anders et doen hebben. Zeggen van dit mag en kan niet gebeuren is zever, er kan een hele set instorten ook en dat mag ook niet. Zolang er niemand gewond is geraakt is ook wel het belangrijkste
greetz tom
Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijtComment
-
Heb vroeger ook al eens meegemaakt dat een kap van een Dataflash AF 1000 viel. Gelukkig zat er een safety aan. Dan bewijzen die dingen hun nut ook eens.Zo een kap van een mac 250 zit maar met 2 schroefjes vast, in 'normale' omstandigheden zou dit moeten volstaan. Maarja, als het voorzien is zou het geen ongeluk zijn hé. Ongelukken kunnen altijd gebeuren, men moet de kans op een ongeluk zo klein mogelijk maken/houden.Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...Comment
-
Daar hoef je die spot niet eens voor open te maken. De safety zit namelijk aan de buitenkantcitaat:Geplaatst door KoenB
Waarom onmogelijk? mag je mij wel eens gaan uitleggen. Ooit al eens een High end spotje opengevezen?citaat:Geplaatst door snoei
safety's aan kap lijkt me nogal onmogelijk.
Comment
-
Volgens mij heeft zo ongeveer iedere Color/Spot die van Focus/FLashlight komt een safety tussen de twee kappen zitten, omdat de bovenste kap nogal makkelijk los kan raken. En deze safety zit echt aan de buitenkant.citaat:Geplaatst door CyberNBD
Buitenkant? ow? vreemd HES spotje wat jij had dan. Zit bij de meesten echt aan de binnenkant hoor.Comment
-
Ik dacht eerder in het topic iets te lezen over macs....citaat:Geplaatst door jo vaes
@ Splash: de kap van een Dataflash af 1000 zit niet met schroefjes maar met een draai/kliksysteem (kan het moeilijk uitleggen.
of zitten die ook met zo'n draai/kliksysteem?Comment
-
Hoe ga je die dingen dan nog servicen???citaat:Geplaatst door splash
Is de kant op dit soort incidenten niet heel makkelijk te verkleinen door de schroefjes vast te "loctiten" (vastzetten met loctite dus)If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment
-
Volgens mij ook... onze studiocolors hebben iig ook safety's aan de buitenkant.citaat:Volgens mij heeft zo ongeveer iedere Color/Spot die van Focus/FLashlight komt een safety tussen de twee kappen zitten, omdat de bovenste kap nogal makkelijk los kan raken. En deze safety zit echt aan de buitenkant.
Grtz. RobertComment

Comment