is mischien best een goeie flightcase zo'n kruiwagen :-)
DMX via jack?
Collapse
X
-
Een DMX die maar tot iets van 64 kanalen gaat (DMX64)citaat:Geplaatst door SpaceyDeeJ
Jongens,
ik wil niet zeuren, maar, wat voor "soort" dmx zou dit dan moeten zijn ? Ik zie maar 6 dipswitches zitten

Comment
-
wat ook zou kunnen is dat ze de eerste 8 kanalen overslaan (1,2,4)
dit omdat de scan waarschijnlijk 8 parameters heeft, en ze er voor gekozen hebben dat je alleen in stappen van 8 omhoog kunt. Dit hebben wij ook bij Futurelight voyager scans. Bij deze mist ook de dip-switch voor 1,2,4.Comment
-
JIJ WEL DAN ???citaat:Geplaatst door hemk48E
Dit meen jullie nie he.
Weten jullie geeneens hoe je mot solderen van een 3 polige dmx naar jack.

Leuke manier van binnenkomen als NEWBIE op dit forum. Bij deze van harte NIET welkom met zo'n arrogante opmerking! [xx(]Greetzzz... [;)]
John
Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>--->>> HIER <<<---</b>Comment
-
He jaaa, houtje touwtje hobby bob soldeer lessen...citaat:Geplaatst door BSL
Je mag het mij altijd eens komen voordoen [xx(][xx(][xx(]
[
]
Waar kan ik inschrijven ?heb net 25 nieuwe 10 mtr xlr kabels erbij, maar goed, extra bijscholing is nooit weg nietwaar [}
][}
][}
]
cheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment
-
reageer jij altijd zo in het midden van een topic en dan nogwel als newbie.citaat
it meen jullie nie he.
Weten jullie geeneens hoe je mot solderen van een 3 polige dmx naar jack.
geen welgemeende welkom van mij hoor
. maar goed de vergevingsgezinde persoon in mij komt weer boven
dus nu leg ons eens maar heel rap uit hoe het dan wel moet. ik wacht vol ongeduld op jouw deskundige uitleg[}
].
niet zagen, gewoon doen!Comment
-
Dat is een goeie..[8D] Ik wilde ook net 25 nieuwe kabels maken, wie weet kan hij ze even voor-solderen???[citaat:
He jaaa, houtje touwtje hobby bob soldeer lessen...
[
]
Waar kan ik inschrijven ?heb net 25 nieuwe 10 mtr xlr kabels erbij, maar goed, extra bijscholing is nooit weg nietwaar [}
][}
][}
]
]
Love, Life and Lighting. The 3 most important things in life!Comment
-
Ik heb dezelfde bureaulampjes, ze zijn inderdaad heel handig om de lichtsturing uit te lichten [}
]
Het grootste nadeel van deze scanners is dat de stappenmotoren heel grof zijn. De beweging van de lichtbundel is niet vloeiend. Ik gebruik ze eigenlijk alleen maar om wat licht te hebben achter de discobar. De lampen zijn spotgoedkoop.The loud oneComment
-
Comment

Comment